LINDA*** Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke det at jeg kan skryte av vårt aktive sexliv om dagen *kremt kremt*.. Jeg tør nesten ikke tenke tanken. Er så redd for disse blødningene.. Har hatt litt "egosex" og fikk i den anledning lett brunt slim etterpå. Så da kan jeg tenke meg hvordan "ordentlig" sex er.... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 I mine forrige sv.sk. fikk jeg ikke det, men nå får jeg det. Aner ikke hvorfor. Det er litt irriterende for det legger en demper på sex`n. Oralsex, nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 har det ikke selv, men har hørt det er helt normalt. Det kommer av at kjeden er mer følsom og full av blod når man er gravid og dermed blør litt lettere;) Er ikke farlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 Hadde det da jeg gikk gravid sist, og det var pga følsom livmortapp... Blødde lett pga hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. september 2006 #5 Del Skrevet 17. september 2006 jeg har vært plaget med dette ja... irriterende... men håper alt er i orden med lille gullet mitt=))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. september 2006 #6 Del Skrevet 17. september 2006 Har ikke fått no sex siden jeg testet positivt jeg *snufs*, og jeg har prøvd... Tror han trenger litt tid til å venne seg til tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 18. september 2006 #7 Del Skrevet 18. september 2006 Hei; litt blødning etter sex er helt normalt og ingenting å bekymre seg over. Det kommer av at slimhinnene blir mer ømfintlige under svangerskapet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå