Heihvordetgår Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Gulp. Gru/gleder meg. Håper at alt er bra, og at vi slipper å måtte gå igjennom en skuffelse. Min kjäre sa i dag morges at han hadde en dårlig fölelse denne gangen, håper inderlig at han ikke har rett. Vet ikke om jeg orker å måtte gå gjennom nok en abort på grunn av medisinske grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Krysser alt jeg har for at det går bra!!! Skal tenke på deg ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Håper ikke din kjære har rett! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på UL på tirsdag, da er jeg 8+1. Grugleder meg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. september 2006 Takker for lykke önskninger. Vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei. Ble gravid rett etter en SA, så det er litt vanskelig å si, men regner med at jeg er sånn ca 9+1 i dag. Får vel bedre terminberegning i morgen, hvis dette går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå