Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Lurer på om noen er interessert i å treffes?? Få til et treff for oss slik at vi kan bli bedre kjent? Hadde vært moro det, å treffe andre i samme situasjon.. De fleste trøndere holder vel til på St.Olavs? Kanskje vi allerede har møttes i korridorene?? Noen som er interessert i noe sånt??
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hadde vært koselig det!!! Bor selv i Trondheim, så skulle vel ikke være for vanskelig å få til:-) Litt skummelt er det dog, men pytt....
Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Skummelt?? hehe Tja kanskje... Men de som har møttes på feks slitertreff, de har visst bare god erfaring.. Masse nye venner feks... Ikke å forakte det! Får se hvor mange som melder seg? Så får vi se hva det blir til..
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Joda, har hørt at det er veldig fint på slike treff, men jeg føler alt blir så mye mer "offentlig" om du forstår? Men blir vi en gjeng er jeg med:-)
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg og.. Vi får se hvordan dette ender Evt legge til hverandre på msn eller noe sånt??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Sikker på at det hadde vært hyggelig jeg da...og samtidig litt skummelt...Men som Bula sier,en kan jo begynne med msn... Bor i Trondheim jeg..og vil gjerne være med
Gjest Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Hvem tør å legge ut msn sin her da..? ikke jeg, for min går på fullt navn.. Men legger vi til feks en så går det jo an å videreformidle adressen til hverandre via msn(med tillatelse så klart)..
elly belly Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Jeg vil gjerne "treffe" dere på msn først og så får vi litt tid til å bli kjent før vi ev. møtes på cafè eller noe. Min msn-adresse inneholder også fullt navn...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Hei igjen:) Har ordnet en alternativ msn adresse,vil heller ikke legge ut min orginale,da jeg ikke har så lyst til at alt og alle skal kunne finne meg her...C";) Men her er i alle fall en adresse vi kan begynne med,slik at vi på denne måten får videreformidlet våre virkelige adresser til hverandre. So here we go... [email protected]
elly belly Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Jeg har lagt deg til i lista mi, så da snakkes vi. :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Dette er koselig! Håper flere hiver seg med ! Dytter litt opp jeg da,nå er vi 3,men her er plass til flere!
Sunniva78 har to små Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Har lagt til adressen jeg også:-)
kikki73 Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 HEI! Jeg holder også til på St.Olav og bor Trondheim. Dette høres veldig koselig! Føler seg så alene med dette, sidenene her inne er det eneste fora for min del hvor jeg kan dele mine tanker og følelser uten "sensur". Så jeg er klar!!
Gøril og Jesper :) Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 jeg vil også være med Bor ikke i trøndelag nå, men er trønder og er veldig mye hjemme på besøk.. Holder til på Medicus jeg da Min adresse er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå