mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hei allesammen! Jeg bare lurer på en ting; Noen som har erfaringer med modningsakupunktur? Hvor får man gjort dette,hvem skal man kontakte og hvor mye koster det sånn ca? Er nå 38+3 uker og er temmelig lei. Vil prøve å få han ut .. Jeg skal til gynekologen til tirsdag. Kan han da se om det er modent?Og om det i såfall er modent, er det bare til å hoppe i høey da og håpe på det beste? Håper noen vil hjelpe meg litt her, for er rimelig lei av magen nå ... Klem fra meg ..
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2006 Dytte litt jeg ..
Tredje nurk underveis Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Hvis du bor i Oslo, vet jeg om to jordmødre som også er akupunktører: Kari Normann på Balder-Klinikken i Munchsgt. 7 er jordmor og akupunktør. Sjekk ut www.balder-klinikken.no Mette Kim Groth er også jordmor og akupunktør. Hun holder til på Linderudklinikken tirsdag og torsdag, og på Nordstrand Helse og Velvære på mandag/onsdag/fredag. Tlf. 99452777 Kr. 450 for første konsultasjon, deretter 300 kr pr. gang. Jeg går til Mette. Har hatt mer mensvondt og nedpress etter behandlingene. Lurer på om jeg nå har begynnende rier. Modningsakupunktur kan hjelpe kroppen i gang, og det kan hjelpe på slik at åpningsfasen går litt raskere. Hvis du ikke bor i Oslo, kan de fleste akupunktører gi slik akupunktur, men sjekk at de er godkjente akupunktører. Det er tryggest å gå til en som også er jordmor. Lykke til!
C-millan ) Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg tok modnigsakupuntur på sykehuset av jm. D er gratis på sykehus.. Er ganske sikker på at d var akupunkturen som gjorde at jeg ikke gikk over tiden og at jeg ble fortere moden..klem:-)
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 når skal/ kan man evt begynne med modnings akupunktur?
pastasalat Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Har hørt man kan begynne 4 uker før termin. tenker på å gjøre det jeg også:-)
mamiLii-prinsen&lille frø Skrevet 18. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2006 Men en ting jeg lurer på ? Hvordan vet man når man er moden? Kan man kjenne det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå