snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 Hei jenter! I dag er det 4 uker siden 1. ICSI-forsøk gikk "i dass". Aner ikke når/om jeg har hatt EL, men den siste uka har ejg hatt mye vonde murringer i begge eggstokkene. Pleier å ha EL på dag 17 - 20, så det kan da ikke være det jeg har nå? Har ikke noe håp om å bli gravid av oss selv, så det er ikke derfor jeg spør. Er vel heller redd for at kroppen min har "hengt seg opp" etter det mislykka forsøket og at den strever med å komme i sykluss igjen. Og det er IKKE bra, for da står plutselig forsøket i uke 46 i fare. Har vanligvis syklusser på 30 - 33 dager, og det må jeg ha nå også for å være i rute. Etter avbrutt forsøk i april kom EL og mens som normalt, så jeg blir skikkelig usikker nå som kroppen kanskje begynner å tulle med meg. Kan det være at jeg har fått cyster på eggstokkene etter forsøket som gjør vondt? Har andre her inne vært plaget med det? Kunne jo bedt om en UL på Riksen, men vil ikke virke "hysterisk" heller... Håper noen kan komme med innspill! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6346239-vonde-eggstokker-etter-mislykka-fors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Hei snøfilla. Vet ikke helt om jeg kan kjelpe deg, men leste et sted (husker ikke hvor) at det tar ca 3 mnd for eggstokkene er tilbake til normalen etter et forsøk. De blir jo godt herjet med både under hormonbehandlingen og uttaket. Ellers så kan jeg fortelle at jeg selv bestandig har hatt regelmessig syklus inntill jeg startet denne karusellen. Nå er det ingenting som er som normalt lenger. Har uregelmessige sykluser nå. Håper ikke jeg skremmer deg nå, men dette er mine opplevelser. Dette med cyster vet jeg ikke. Håper virkelig at forsøket går etter planen for deg og at det ikke blir forsinkelser og annet tull. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6346239-vonde-eggstokker-etter-mislykka-fors%C3%B8k/#findComment-6346677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 hmm ja det kan godt henne at eggstokkene er litt ekstra ømme. de har jo jobbet på høygir under forsøket. Du kan jo godt spørre legen om du kan begynne på nesesprayen litt for tidlig og gå på den frem til forsøket så ikke det blir noe tull pga en evt. tull i syklusen. Jeg vet at det er vanlig her iallefall at jentene med endometriose begynner bare på nesesprayen så fort forsøket ikke gikk, for at ikke endometriosen skal ta seg opp igjen. venninna mi gikk på den hele sommeren og da kunne hun begynne på sprøytene så fort klinkken åpnet etter sommeren, trengte ikke vente på mensen etc. ved eggdonasjon går også jentene på nesesprayen lenger for å samkjøre syklusene, så det kan jo være en løsning. lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6346239-vonde-eggstokker-etter-mislykka-fors%C3%B8k/#findComment-6347553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå