Gå til innhold

Oktober: noen som har termin 8.oktober?


Nordnr5<3

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om noen her har samme termin som meg, og hvordan har dere det nå? jeg føler meg veldig klar og føler at det blir september på meg... men vet ikke helt hvorfor... kan man ha den følelsen og få rett? og vet ikke helt hvor lenge før man har tegn på nært forestående fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin 8 oktober, å ja jeg er dritt lei, føler att ho kommer tidligere, blir spennede å se.. formen er grei men er veldig trøtt om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også termin 8 oktober! Formen er grei. Har endel kynnere og er litt sliten. Magen begynner å bli veldig stor.....Har ei jente på snart 2 år som krever sitt, så det blir ikke så mye tid til å slappe av...Gleder meg veldig til babyen kommer! Føler på meg at det blir fødsel i løpet av første uka i oktober....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 7. oktober - og føler magen er litt besværlig. Men har akkurat gått ut i permisjon og gleder meg til å få gjort noen ting hjemme etc før gutten kommer. Basert på mammas og søstrene mines erfaringer, kan jeg vente å føde i løpet av den uka før terminen, og det håper og tror jeg det blir.

 

Forresten er det fullmåne den 7. oktober og det er jo flere fødsler på fullmåne enn ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja detblir spennende.. har ei fra før på sju men da jeg fikk henne var jeg så ung så det var så mange meninger rundt det at jeg gleder meg utruli mye denne gangen da det er litt annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også termin 8.oktober. Det varierer fra dag til dag hva jeg føler i forhold til når hun kommer. Den ene dagen sprenger det så sinnsykt at jeg er sikker på at det skjer snart, mens neste dag er magen og aktiviteten normal og da tror jeg det er lenge til...føler også at magens størrelse er litt forskjellig fra dag til dag, men det kommer vel bare an på hvordan hun ligger. Jeg har fått halsbetennelse nå da, så det hadde vært greit å i hvert fall vente til den er over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 8. oktober hos oss. Begynnende pre-elampsi, så regner med at babyen kommer noe før tiden. Synes egentlig det er helt greit det. Eg er klar for fødsel, de 19 dagene som gjenstår, virker som en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende... føler meg veldig klar selv så jeg tror ikke det blir lenge til... har hatt to falske forvarsler og føler mye trykk mot mormunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 8.okt. Men er klar NÅ :-)

Håper virkelig babyen kommer snart.

 

Magen sank for noen uker sider, hodet har vært godt festet i endel uker - føler mye nedtrykk, har mensmurringer og har hatt noen modningsrier (jmf JM). Jeg er bare så klar for å føde - sitter her hjemme og venter. ha ha. Bagen er pakket og klar, alt er vasket og fikset.

 

Kanskje den kommer før termin - jeg har en følelse av det - men jeg er førstegangsfødende og det kan jo like godt være ønsketenkning! Min mor fødte før termin med meg og min søster - så det kan jo være håp...

Jeg håper det skjer noe nå i helgen :-)

 

Dere som har født før - hadde dere noen magefølelse på det??

 

Lykke til jenter!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har termin 8. okt (UL). Jeg føler meg egentlig i god form, bare litt problemer med et stivt bekken. Kunne gjerne ha tenkt meg å født snart, men jeg må nok vente ei stund til. Har ingen tegn på at det skjer før tiden i hvert fall. Jeg holder nå på å pakke bagen og rydder i babyklærne. Jeg har ikke kjøpt inn alt enda, men det får jeg nok tid til i neste uke.

 

Ha noen fine dager før fødsel for å samle overskudd damer! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere 8.okt. damer?

 

Jeg er bare SÅ klar for å komme igang med denne fødselen nå :-)

Er jo så spent - og vil gjerne ha det overstått. I tillegg gleder jeg meg bare SÅÅÅÅÅ veldig til å hilse på nurket vårt. Kan nesten ikke vente...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg var hos jordmor i dag, og det gikk fint. Jeg tviler på at det skjer noe på ei stund hos meg, så jeg er glad for at det går veldig bra og at jeg er i form. Jeg føler ikke at det MÅ skje noe snart, jeg kan vente ei stund til... (vi får se hvor lenge det varer).

 

Lille er VELDIG aktiv for tiden, syns det sparkes i alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo føler meg veldig klar... mormunnen va moden sist hos jordmor men tror ikke det har noen betydning annet enn det er positivt for fødselen...

har hatt to tre rolige dager så jeg vet ikke helt hva som skjer... eneste er at jeg er litt småkvalm idag....

 

 

ps. har byttet fra carinag til det jeg har nå... jeg er samme person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke medlem i oktober klubben, men det er morsomt å lese om dere som har termin 8.oktober:) Jeg hadde termin 8.okt i 2003 med jenta vår. Hun kom 4.okt istedet. Det føles som om det var i går!

Nå har jeg termin om 8 uker, så jeg lurer på h*n kommer før... Har hatt endel mensenmurringer i en uke allerede, og babyen ligger nedi bekkenet, men er ikke festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...