Gå til innhold

Oktober: er det snart fødsel? er det uklokt å bade?37 uker og to dager


Nordnr5<3

Anbefalte innlegg

hei.. for to dager siden hadde jeg rier i to timer regelmessig med fire minutter mellom.. det var sent på kvelden og jeg dusjet for å gjøre meg klar men så gikk det over.. da jeg stod opp hadde jeg tre fire skikkelige vonde rier men det gikk også over.. på kvelden var jeg veldig kvalm og uvel... det jeg lurer på er om det er noen som vet om det blir fødsel på meg snart? er 37 uker og to dager nå...

hodet ble festet for over to uker siden og ungen ligger godt ned i bekkenet og med ryggen sin mot min rygg...

 

er det forresten uklokt å bade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det blir fødsel snart er det ingen som kan si med sikkerhet, men jeg tipper at det ikke er så langt unna siden du hadde rier så lenge. :)

 

Har lest her at det ikke anbefales å bade etter uke 37. (unntatt på sykehuset under fødsel da, for da er det ikke så lenge til barnet kommer at det er noen fare for infeksjon:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret... har hele tiden følt at ungen kommer mellom 20. og 30. september og nå er det ikke lenge igjen... vet ikkehelt hvorfor men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret.. hva var grunnen til at du ble rådet? modning? fikk du dine før termin? mi første fikk jeg for sju år siden tre dager etter termin men tror jeg får før denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...