Gå til innhold

Et symptom som jeg hadde tidlig, men ikke sett her inne....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det nevnte jeg forrige PP, altså i august. jeg var både kvalm hadde hodepine og blødende tannkjøtt. Men ingen graviditet. Likevel vet jeg at det er et tidlig symptom, da jeg hadde det slik i begge mine forrige .sv.skap

Annonse

Hei Lone :-)

Da har jeg gått glipp av ditt innlegg...syntes det var så merkelig at det ikke var nevnt her, for her kommer jo alt som kan krype og gå som symptom.

Hyggelig å "se" deg igjen :-)

Jeg har også lest om dette symptomet.

Det begynte å blø i tannkjøttet mitt for noen dager siden (det har ikke blødd i tannkjøttet på 2-3 år), så jeg ER så glad for at jeg hadde TR da!!! Ellers hadde jeg bare blitt helt dustete og trodd jeg var gravid :D teeenk om det hadde kommet neste uke?? Da hadde jeg gått rundt å innbilt meg graviditet jo! he he.

Jeg blødde lett i tannkjøttet v/tannpuss det da jeg var gravid med sønnen min. Det samme skjedde da jeg ble gravid igjen nå i sommer... før jeg MA'et... (da ble tannkjøttet mitt normalt igjen...) Så.... det var iallefall et av mine tidlige symptomer...

MEN det er jo mange av "graviditetssymptomene" man kan få uten å være gravid da... det er vel summen det kommer an på... Og om testen viser positiv... ;)

Hei MajaMor

Står ikke blødende tannkjøtt under "Symptomer" på lista som henger her på forumet hele tida? Rart.. Både blødende tannkjøtt og munnsår har jeg hørt kan være et symptom. Nå er jeg på min 20.dag og må fremdeles vente med å ta test. Vet ikke helt hvor lenge men ihvertfall noen dager. Har fått mange grav.tester fra billigeteste.dk i pakken jeg bestilte denne mnd. Så har råd å sløse litt. Jeg fant ingen sikker el med testene, men håper gravtestene er bedre. har du prøvd dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...