Gå til innhold

NORETTA, NÅ ER JEG SPENT.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble det xtion eller sitter du med mageknipe??????

håper det funka,for det har vært morro om du også fikk nå..=0)

her er det stress.mista melka.nesten ikke en dråpe igjen...fra i går til i dag minka det mye....så surt,hadde så lyst å få dette til denne gangen.er jo siste sjanse =0/

men jeg prøver å øke det,men det ser dårlig ut ja...lillegutt er gretten i dag.bare hyler,så nå måtte jeg frem med smokken.hadde ikke tenkt å bruke den.sover endelig,ute i vogna.sol og sommer her,27 grader i sola...

håper,håper endelig du fikk starta noe,et eller annet......hvis ikke får du slå meg,gi meg bank,hva som helst..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Ikke skjedd en dritt her, ikke mageknipe en gang! Bare en sår tunge på grunn av all den sterke kanelen, haha! Så jeg fortsetter med å vente...:(

Uff da, det hørtes slitsomt ut! Har det skjedd før at du mistet melka? Og hvorfor skjer sånt? (vet ikke mye om sånt...) Han lille er vel sulten da eller? Stakkar deg, det kan ikke være moro!

Så det er såpass varmt hos dere ja??! Her er det kaldt, vurderer å tenne i peisen!;)

Skrevet

svarte å....hadde virkelig håpet det var din tur nå.....f #¤%& altså....

tror jeg mista melka på grunn av stress.....

ble litt mye alene i går,og får ikke hvilt nok. i dag er jeg helt på jorde.hodepine,magepine og bekkenvondt så det rekker.la meg to ganger for å hvile,men noe var det hele tiden.er temmelig kjørt nå,hehe.men jeg har vært plaget med lite melk di andre gangene også,men trodde jeg skulle få det til nå.så veldig lyst ut.men jeg gir ikke opp riktig ennå da.pomper meg og ammer til stadighet for å få melka opp.gir morsmelkerstatning utenom da,så han får da mat,hehe...

hvis det ikke har noe med hodepinen å gjøre da...at jeg brygger på noe.skal ringe lege hvis jeg er like ille i morgen,for den hodepina her er sterk gitt....

men du,har du prøvd alt nå da?? det med mannen å? hehehe.....

tror nok du føder om ikke lenge.bare den gåturen din skulle satt ting i sving.....=0)

Skrevet

Hehe... Nei, har ikke brukt mannen enda men tenkte å gjøre det nå snart, hehe;)

Ja, søren altså! Lå våken fra 2-5 i natt og venta på at noe skulle skje!!! Er det mulig liksom???

Er virkelig lei nå! Han er så stor og presser så på ribbeina hele tida! Det er så slitsomt!

Uff, får håpe du får litt mere melk igjen da etter hvert! hadde jo vært synd om du ikke fikk det helt til når du ønsker deg det!

Men ikke gi opp! Pomp for harde livet!;)

Og håper du er bedre i morra!! Kan jo ikke være gøy å føle seg syk i tillegg nå! Kan ikke mannen din ta seg litt fri så kunne du slappet av? Kanskje ikke så lett det...

hadde forresten en skikkelig krangel med svigermor i stad! Ang. det med navnet som jeg fortalte deg om... Hun er bare så dum, skjønte ikke hva jeg mente en gang... så liksom ikke noe problem i det... men jeg fikk i hvertfall sagt ifra ordentlig så det føles bra nå! HA!

Skrevet

tenker du vil bruke mannen for det han er verdt ja,hahaaaaa =0)

slikt er vel alltid hyggelig.....yeah......

hadde så håpa at du skulle få fossefall i natt....men det blir vel snart.det bare må det....

vet ikke om jeg får opp produksjonen,får se.....pomper til kyrne blir misunnelig jeg,hehe...men det er slitsomt også.

ringte legevakta nå,og skal prøve noen tabeletter.funker ikke det må jeg ringe igjen....kom på at da jeg fikk tvillingene hadde jeg sterk hodepine i 6 uker før jeg ringte.det var migrene...ikke søren om jeg gjør den bommerten igjen nei.

mannen var borte hele går,og jeg satt her med tre barn,og to nabobarn.ble litt for mye sånn med en gang etter fødselen.lærte av den ja....så du sa klart i fra?? kjempebra!!!! hun bestemmer ikke navnet på ditt barn,det er det dere som gjør.hurra for at du endelig kjefta hu opp.hehe...ohlala,vi har noen fine svigermødre vi to...kniiis....=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...