Gå til innhold

Blødninger

Junie79

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 6 + 4 og begynnte fredag å blø noen dråper friskt blod. Er mer hoven i magen enn bare for ett par dager siden. I går fortsatte bøldningene, et par dråper morgen og kveld. I dag har de økt. Noen som har opplevd lignede? Bør jeg kontakte legevakten eller vente til imorgen mandag?

Er så redd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du smerter? Symptomer?

Jeg ville ringt legevakten.. de kan hjelp mer enn oss. Jeg mistet i mai. Noen dråper blod fredag og lørdagsmorgen. Så dro jeg på legevakta. Fikk god hjelp der, men mistet samme kvelden. Jeg var veldig glad jeg dro på legevakta!!

Ser det er mange som blør uten at det er noen ting galt, kanskje du er en av de? Da vi en tur til lege kunne berolige ganske mye..

Lykke til *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har ingen spesielle smerter, men har hele tiden hatt mens-liknende smerter (samme nå som før). Drar på legevakten nå for å få svar der. Krysser fingre! Det er jo hundrevis av både solskinnshistorier og aborter på sidene her, ikke godt å si hva som forgår. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra, fikk tatt gynekologisk undesøkelse, livmormunn var lukket og det har ikke blødd mer siden i dag tidlig. Fikk henvisning til UL i morgen, da kan vi jo evnt se hjertelyd. ;) Det var lettelse å få en profesjonell vurdering, så takk for tips! Blir fryktelig spennende i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ønsker deg også lykke til i morgen :-)

blødninger er vist veldig vanlig og ikke noe galt i de som oftes. så det går bra skal du se. men veldig godt legene er flinke å sende på UL når vi er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. jeg våknet opp på fredags morgen jeg også, med liten frisk blod blødning, også ble det mer, mens aktig blod. Fikk panikk og ringte legen min, hun sendte meg på ul, så jeg og samboer var der var 7+4 på fredag. Så da fikk vi bekreftet at det var ingen ting, og vi fikk se hjerte slo på den lille, det var så utrolig godt. Har ikke hatt blødning etter og kjenner at jeg er mye mer avslappet i hele kroppen nå, som jeg fikk bekreftet at alt var i orden, fikk bare beskjed om å slappe av og ta det med ro. :)

så jeg krysser fingrene både for deg og for meg at alt går bra videre. Lykke til på ul. Det går nok bra.

spent84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! UL gikk fint, så hjertelyd. Ble utrolig lettet. Fikk beskjed om at det så fint ut, og at blødninger er vanlig. At det uansett ikke er noe man kan gjøre med det dersom en SA er på gang. Er 100% klar over det, men det var veldig godt å få en bekreftelse på at alt var ok. Kvalmen har virkelig satt inn, så graviditets synptomer er det ikke manko på. Men blødningene fortsetter, ca en gang om dagen. Skal på helsestasjonskontroll neste uke, håper den lille klorer seg fast da også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...