Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Kjøp heller en vanlig mote bukse med lavt liv. Disse er flotte bak og kan brukes lenge. Jeg kjøpte min på Only, og har ikke angret. Har en mammabukse, som jeg ikke bruker noe særlig da den er håpløs bak.. Den sklir ned og laver posete bakende..
Tommage♀♂ Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Det er nok mange typer mammabukser, de jeg har har fin bakende og er gode å gå med=)
Januarjubel! Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg må bare reklamere litt for Lindex sin mage-tubetopp, eller hva det nå kalles. Den har strikk øverst som gjør at den sitter under puppa, og så har den god plass til mage. Blir som en lang genser som skjuler at magen henger over lav bukselinning, og dessuten åpne bukseknapper. Koster en hundrings.
Lystpåentiljeg Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Ikke lett å finne gode mammabukser - men det er nok noe der ute for enhver smak.. Har funnet en som er god å ha på, stretch, med dette "mamma-tillegget" foran. Noe jeg faktisk synes er deilig. Får på meg mine vanlige bukser, men orker ikke å ha noe som slutter under magen, hehe, så jeg trekker på meg "kjerringbuksene" som jeg har hørt noen kaller dem: Synes faktisk ikke den ser så gal ut bak jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg og vil reklamere for Lindex her; Har kjøpt to bukser der, og de er ganske "trange" og fine. Selv om det er med høy strikk. God å ha på, og et par gensere der som er utrolig flotte. Mammaklær er ikke så håpløst som mange skal ha det til:) Jeg for min del, syns bukser med høyt liv er penest. Mange lave bukser gir en mage som henger over buksekanten, og det er IKKE pent. I en bukse med høyt liv, ligger magen pent, SYNS JEG:) Men hver sin smak:)
Mrs. Bouquet Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Magen min blir finest i de buksene med stof som jeg trekker langt opp. Rumpa ser også grei ut. Kommer nok ann på hvordan fasongene både her og der er hos hver enkelt av oss.
MammaUlv Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg syns også magen helt klart ser finest ut med "stoffet" over magen, ikke de buksene som sitter under magen.. Kroppen min harmonerer ikke med dem..hehe..Og jeg syns faktisk de med stoff oppe er veldig behagelige å gå i..og spesielt en av de mørkeblå jeansene fra Lindex som jeg kjøpte ser helt fantastiske ut bak! Rompa ser jo liten ut i den!
smöla Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Jeg har kjöpt mamma ola buksene på HM. De er kjempe gode å ha på seg. De har den höye strikken over magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå