Gå til innhold

Skräckblandad väntan...

UtlandsSvensk ;o)

Anbefalte innlegg

9+1 och väntar på att det ska börja blöda... Fick SA den här veckan under 1:a graviditeten.

Har prövat i 4,5 år nu, och har haft 2 SA tidigare, och blev först gravid igen efter 4 månader på Pergotime.

Letar frenetiskt efter tecken på att något inte stämmer. *suck* Tyckte jag var ganska rationell om det här, men det här blir en låååång vecka. Har 2:a UL på fredag pga av de tidigare SA.

Har mått illa (kvalme) i ca 2 veckor på kvällarna och helt plötsligt gav det sig för ett par dagar sedan. Det är väl inte normalt??? *uff*

Några andra nervvrak där ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er det !!!

Du er så absolutt ikkje aleine, har mistet 3 ganger tidligere, men har etter det fått en sønn. Er livredd for at det skal gå dårlig denne gang også, blir ikkje rolig før eg er over 12 uke, og det er leeenge til er i uke 6 no.

Krysser fingrene for oss begge.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også et nervevrak. Har en datter fra før, og da var det ingen problemer. I fjor hadde jeg to SA og en MA. Full utredning og hele pakken. Nå er jeg 10 uker på vei. Kjenner jeg mensmurringer blir jeg bekymret. Kjenner jeg ikke murringer blir jeg også bekymret. Får jeg mageknip (det gjør jeg ganske ofte for tiden) får jeg også panikk, så det er ikke særlig hyggelig å være gravid for tiden. Jeg er heldigvis ganske dårlig og magen har allerede begynt å vokse, men klarer ikke å slappe helt av.

Skal på ny UL på tirsdag. Kanskje jeg roer meg litt hvis alt er OK da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...