Gå til innhold

Voksipose i mars/april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger jeg voksipose til baby'n kommer når jeg har termin 25. mars? Eller holder det med dyne og varm kjøredress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk min første i begynnelsen av april. Hadde Voksipose, men brukte den ikke den første våren\sommeren. Det ble tidlig varmt det året. Koseligere med dyne+fint vognteppe i begynnelsen. Men når jeg først tok Voksiposen i bruk til høsten, brukte jeg den året rundt siden (hadde sommerdyne til Voksiposen også, og en 1-åring sparker av seg babydyna, men Voksiposen kan en knytte fast...). Kan ikke få skrytt nok av Voksiposen, har brukt den utrolig mye til alle 5. Hvis babyen "sovner på puppen", er det deilig å slippe å kle på varm kjøredress, og bare putte den lille rett i vogna...

Du kan sikkert klare deg uten, men jeg ville i hvert fall ønsket meg den til jul (hvis du har noen som gir så fine gaver), brukt den i begynnelsen hvis varmen lar vente på seg, og ellers hatt den på vent.

Skrevet

Ok, takk for bra svar :) Vi får se til jul da, om jeg har vært snill i år, kanskje kommer nissen med en deilig voksipose... ;)

Skrevet

den kan være kjekk og ha når det blir høst og vinter igjen..

Skrevet

Ja, da har jeg uansett tenkt å kjøpe en, tenkte det var greit å spare noen utgifter helt i starten da vettu. Blir nok av dyrt utstyr å kjøpe likevel til babyen kommer, så topp om det er noe man kan vente litt med. Men vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...