Gå til innhold

Hjelpe de anonyme med å finne et Nick?

Anbefalte innlegg

Bare en tanke. Jeg vil ikke skvise ut de snille anonyme, men er nå så lei av alt som har med denne anonym knappen å gjøre at jeg er med på å boikotte dem.

MEN

Kan det være hjelp i å finne på nick for dem, kanskje de rett og slett ikke finner et nick som er anonymt nok for dem?

Syntes "Anonym for alltid" Er et bra nick for en anonym...

Noen som har noen forslag? Er veldig dårlig på det selv, men det er jo noen kreative blandt oss :-)

Fortsetter under...

Poenget er at hvis jeg kaller meg "Anonym 1" eller hva som helst så vil dere etter hvert kjenne meg igjen her inne. Så vil dere kunne "følge" meg som dere sier, og vite hvor jeg er i syklussen, om det nærmer seg testing osv. Og det vil jeg ikke! Jeg vil være heeeeeeelt anonym her inne og stille spørsmål eller svare når det passer meg uten å måtte tenke at nå vet de andre "Bli gravid" jentene at det er meg som spør.

Det er ikke folk utenfor forumet jeg er bekymra for, det er dere her inne. Vil på ingen måte at dere skal kjenne meg igjen fra gang til gang, enten jeg spør eller svarer på noe.

Er det så vanskelig å akseptere?

Annonse

jeg sier alldri noe så ille at jeg er redd for å bli gjenkjent eller utestengt ellerno,men har både gitt og fått svar på tiltale,men signere alltid me nick! må jo stå for det en sier! men nicket mitt sier jo ikke så mye om hvem jeg er,er ikke navnet mitt en gang.. så får min del synes jeg alle burde ha nick,hvis de ikke ønsker å signere me nick,bør de omformulere seg el ettellerannet i innlegget.. så det så! hehe

ha en strålendfe søndag alle sammen! koser meg i deilig vestlandsvær!

Nicket er jo anonymt allikevel. Et jo litt av poenget her inne at vi skal kunne følge med hverandre og støtte hverandre. De eneste som ikke vil like å bli holdt øye med er jo de som lager kvalm. Og utestengt blir man ikke her. Med mindre man lager masse kvalm med viljhe og moderator kaster deg ut, men det kan de gjøre selv om du signerer med anonym! For du må jo logge på for å svare.

Ja......toskete spør du meg.....mistenkelig at noen ikke vil bli gjenkjent her inne....spør du meg...

jeg er og paranoid ..og med god grunn syns jeg...

men vet du hva maja....jeg gidder ikke mer jeg...fra nå av driter jeg i dumme anonyme og svarer de som er hyggelige....

gidder ikke si i fra til moderator heller..for de foretar jo seg ikke noe...

begynner å bli latterlig hele siden...

:) så d så

Annonse

ja,virker litt spes.. hvorfor på død og liv anonym liksom? har ikke falt meg inn å ikke ha ett nick? er jo nesten eneste måten å få ett nettverk her på bim, og er de ikke intreserte i nå kontakt med folk her,ja da fatter jeg ikke hvorfor de svarer på inlegg,men mååå være anonyme?

ja,ja,alle er forskjellige,godt er det,men akkurat dette me anonymtingen er jeg uenig i.

HALLOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

Jeg vil ikke ha et nettverk her inne, det er ikke derfor jeg er her. Jeg vil kunnne hoppe inn og ut med spørsmål og svar uten at dere her inne skal kjenne igjen nicket mitt.

Vi er alle forskjellige - jeg aksepterer at dere vil ha nick, så hvorfor kan ikke dere akseptere meg???

Fordi at noen av "dere" ikke klarer og oppføre dere som folk!!!!!! Nebbete og frekke, ganske ofte faktisk. Gjemme seg bak Anonym knappen i ren feighet. Fy for skam. Men vanlige høflige spørsmål eller kommentarer fra Anonym er igrunn OK syntes jeg da :)

vi må vel kunne være såpass at vi klarer å skille mellom hyggelige anonyme og ikke-hyggelige anonyme.... Det er faktisk bare å se på hva de skriver. synes vi skal respektere de hyggelige og slutte å mase på dem. Og så kan vi la være å svare eller hisse oss opp når anonyme skriver stygge meldinger... er vel ikke verre...eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...