Gå til innhold

kan jeg slappe av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "bare" i min 32/33 uke, og har de siste dagene hatt mye vondt i magen. Akuratt som menssmerter, i selve magen, har vondt i rygg samt løs mage og økt utflod. Har tidligere ikke hatt noen som helst plager..

Det ble litt detaljert, men jeg lurer på om noen av dere andre der ute har noen erfaringer med dette? Er det noe å bekymre seg over?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg hatt gjennom store deler av graviditeten uten at det har vært noe galt. Og skulle riene begynne for tidlig er det (som for alle som ikke har kommet til termin) bedre å kontakte sykehuset en gang for mye enn en gang for lite. De kan nemlig stoppe riene hvis du kommer inn i tide. (de forsøker med alle fødsler før uke 34, så etter det kan det ikke være noen stor fare forbundet med å føde..)

Skrevet

Hei hei!

Syns det høres normalt ut, men kanskje du likevel skal ta en sjekk? Ettersom det er nye fenomener for deg mener jeg? Jeg har sånne dagen innimellom hvor jeg nesten tenker at blir det vondere nå så er det i gang! Neste dag er jeg helt fri for kynnere igjen...Var sånn forrige gang også...Jeg er i uke 34+1..

Skader ikke å ta en tlf...Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...