Gå til innhold

Er så lei meg.....

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt på 2 år og har lånt seng til hjemme bruk og pose og vogn til å bruke i barnehagen hos svigersøstern min. Vi har aldri gått så godt overens men har aldri kranglet, har bare følt det sånn. Hun spurte etter en bok som jeg hadde lånt for en stund siden , men som jeg sa at jeg ikke var sikker på at jeg hadde lånt. Jeg fortalte at jeg skulle se etter den , og fant den samme dag. Jeg sendte henne en melding med en gang og sa at den lå i bok kista med et smiletegn bak.

Nå synes hun at jeg er frekk og at jeg er en dramaqeen . Hun vil ha alt tilbake med en gang på tross av at jeg har fortalt at det aldri har vært meningen å være frekk.

Hun synes at hun må bruke så mye energi på å få tilbake tingene og at jeg tar for lett på tingene og ikke er takknemlig for å få låne tinene hennes . og at jeg brukte smiletegnet for å være spydig bare gjore det verre. Smiletegnet var i min mening kun høflighet .

Nå må vi punge ut for ny seng og pose, vi bruker vogna vi har hjemme.

Problemet er at vi ikke har penger til dette akurat nå, men det bryr ikke hun seg om. Nå er hun sammen med mine svigerforeldre og jeg vet at moren tar hennes parti. Hvordan skal det bli når vi må på besøk til svigers????

Huff dette ble langt ,men jeg trengte å få det ut siden mannen min ikke vil høre.

P.S.: Han er på mitt prti heldigvis.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6345026-er-s%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh... Er hun litt forstyrret eller?? Om du skjønner.. Er hun misunnelig på deg på noe vis? Ikke for å være frekk, men dette hørrtes jo veldig rart ut fra hennes side da... Hmm... Har du/dere prøvd å snakke med henne? Fått henne til å skjønne at dette smiletegnet var et smil og ikke for å være frekk....

Uff... Føler med deg.

Klem

Jeg ville sendt henne ett brev hvor du forklarer hvordan du føler det....og latt henne tenke seg om.....for meg høres det ut som hun er dramaqueen....:) hehe...Skal dette gå utover ett uskyldig lite barn? huffameg....

Men jeg kjenner jo ikke til historien....har du lånt andre ting som du har brukt litt tid på levere tilbake?

Svigerforeldrene dine er vel voksne fornuftige mennesker...og bør skjønne dette...du kan jo forklare saken for dem..at du er kjempelei deg for at svigersøsteren din føler det sånn..og at d slettes ikke var meningen..

det ordner seg nok!

klem

Hun er ganske sta og spesiell. Mora er også sånn at om hun gjør noe for oss som barnevakt eller noe annet så står vi i gjeld til henne. Da spiller hun martyr etterpå .Er grinete og sier at hun er såååå sliten når vi henter han. Har sakt til henne at om hun føler seg dårlig eller sliten at vi selvfølgelig respekterer et nei.

Har tilogmed passet på hva jeg sier til den og at jeg ikke sier for mye siden alt blir galt. Det er så rart for det er kun dem jeg ikke kommer overens med.......

En babysele men den fikk hun tilbake med en gang.

Tror ikke det vil nytte med et brev for mannen min ringte henne i går og hun ville da låne oss tingene likevel. Hørte ikke mer fra henne før i dag da hun sier at hun er så skuffet over oss at hun vil ha alt tilbake like vel fordi en venninne skal låne de siden hun setter mer pris på de. Vi skjønner ingenting....

Nå vil jeg ikke ha tingene hennes uansett . Men det var de penga.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...