fruktisèn Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 hei... bare lurer på når dere fant det ut? jeg fikk en sterk følelse av at eg var det 4dager før eg skulle ha menstru. jeg var ikke noe dårlig eller noe, men hadde bare en følelse for det(det var ikke planlagt!)men tok ikke en test før dagen etter ventet menstr. dvs at eg fant det vell ut sikkert når eg var to-tre uker... grunnen til at eg spør er fordi bla en kollega av meg fant det ut og da var hun 18uker....?(har mine tvil på den da.....!!) eller.... flere som har funnet det ut veeeldig seint?
bollenr3 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 var 6 uker på vei da jeg fant det ut...altså det begynte å svirre for meg at jeg muligens var gravid da jeg var to uker for sent med mensen... så jeg tok en test, og jeg det var den merkeligste følesen i verden å se to streker på den pinnen, men en god føleslse:) ... hihi
Oktobergull06 Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg var rundt 5-6 uker da jeg fant det ut, har også ei venninde som fant det ut først når hun var rundt 17-18 uker- og hun hadde rett og slett INGEN anelse. Så det er nok veldig forskjell på folk.
♥nonah♥ Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Tror alt er normalt, har venninner som visste det fra første dag:) Selv var jeg 15 uker på vei da jeg fant det ut.. hadde ingen anelse.
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde en følelse av det den dagen jeg skulle hatt mensen. Fra jeg sto opp hadde jeg den følelsen og utover dagen skjedde det (selvsagt) ingenting, så jeg sendte kjærsten på apoteket morgenen etter. Tyyydelig 2 blå streker..Var sååå nervøs for å si det til kjærsten. Hadde han ikke sitti rett utafor badet og venta hadde jeg kanskje ikke turt å si det ennå Men det gikk greit. Alt han sa var: "jammen da er det kanskje lurt at vi flytter sammen litt tidligere enn plantagt da..?"
apekatten Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Jeg kjenner flere som har funnet det ut så seint, jeg. Så det er mulig. Noen fortsetter å ha menstruasjonsligende blødning de par neste månedene, og derfor har de ikke fått mistanke. Særlig dersom de blir gravide når de bruker p-pillen.
mom-to-be Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg har en venninne som ikke "fant det ut" før hun var 6 mnd på vei, (hun hadde mensen som vanlig). Men jeg må innrømme at jeg har lurt på om hun kan ha vært helt stødig for det skjer da så mye med kroppen, samt at jeg kjente jo spark leenge før 6 mnd!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå