Gå til innhold

Et siste innlegg fra meg...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag vil jeg bare gråte... Og da vil jeg ha musikk.. Noen all time sippesang???

Mange klemmer til dere fantastiske jenter på BIM....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørn eidsvog -du må klare det sjøl......husker ikke hva den heter...

"eg ser du er trøyt...men eg kan ikkje gå alle skritta før deg,

du må gå dei sjøl, men eg kan gå dej med deg"..kjenner den igjen?

Og halleluja med Kurt, espen Lind, alejandro og Askild holm. Den e fin:)

E kjempetrist på dine vegne:( så at du skreiv "5 år bortkasta"...men syns itj du ska sjå på d sånn .....5 år med masse gode og dårlige erfaringa...det har nok utvikla dæ som menneske..og d e itj nå du ska ta lett på....

om d no skulla blitt slutt mellom mæ og min kjære så hadd æ prøvd å sjett positivt tebake på den tida vi har hatt sammen..

kjempetrist med babylaginga da:( Det må vær det værste.....

Godklem te dæ!

Skrevet

Det værste er at jeg har mistet mannen i mitt liv, som jeg elsker av hele mitt hjerte...

Skrevet

kan ikke ha vært noe god beslutning nei..men var det ikke du som gjorde det slutt?....

Får han noe hjelp for den "kontrolleringa" si forestn?......

Tror du misforsto det med babylaging...jeg mente bare at i det ene øyeblikket er du lykkelig med mannen din og lager baby..og i det neste er alt det over.....

Sender deg masse trøsteklemmer!

Skrevet

Ja jeg misforstod deg nok der.. Unnsyld.. Nei, det er nok ikke noe han får hjelp for for det er egentilig ikke så mye.. Men nok til at ikke jeg klarer mer,...

Takker for klemmer. Det varmer

Skrevet

Lykke til videre snuppa ;) Du burde nesten stikke innom en gang i ny og ne slik at vi kan høre hvordan det går med deg ;)

Skrevet

Sender deg alt jeg kan av trøsteklemmer.

Håper du får det bedre snart.

Skrevet

huff....håper du finner ett supert mannfolk neste gang....ingen skal være mer kontrollerende enn andre...da funker det ikke....jeg er litt redd for at jeg er litt kontrollerende til mannen min....er litt for flink til å bosse han rundt....men jeg har sagt det til han..og han påstår at han ikke føler det sånn..og jeg har tatt meg selv i skinnet....heldigivis....

Ønsker deg MASSE lykke til!:..nyt livet litt som singel...slapp av og kos deg..og om du klarer det så kom innom til oss engang i mellom:)

Det hadde vært koslig!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...