Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for tipset om amme bh på sparkjøp (39 kr). Kjøpte i 3 ulike farger. Har en på meg nå og det er faktisk det mest behaglige ammebhen jeg har prøvd. Kjøpte et amerikansk merke (bravado) på nettet sist og det var ok, men strikken krølla seg etter en del vask.

De har forresten hudfarga ammeinnlegg i tillegg til kvite ( 50 stykk natusan 39kr).

Om vinterdress til babyer er den genialt med to glidlåser i fronten det er så mye enklere å ta på. Bodyer er kjempe kjekke plagg, og spesielt de som også har knapping i siden så du ikke treng å ta det over hodet. Tenk på de jakkene vi måtte gå med som små; brette her og knytte der. Fikk noen i gave og de vart ikke my brukt.

Er lett å se på gavene hvem som nettopp har hatt små selv. De gir praktiske plagg. Andre gir pene kjoler og upraktiske finklær som en nesten aldri får brukt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6344673-kj%C3%B8petips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den billige typen tror jeg det var fra B til D skål. Tror ikke det var A, og er helt sikker på at det ikke var E. I vidden var det fra 75 til 95.

Kjøpte selv 90 D, det er den størrelse jeg pleier å bruke og den passet bra. Eller kanskje litt bedre plass i cupen enn en del andre D jeg har prøvd. Fargene er rosa, hvit og svart med litt innsydd mønster i samme farge. En liten negativ ting med bhen er at den har en søm midt på skåla og da ikke egner seg til de mest tettsittende plagga.

Hempene til å åpne er ganske behaglige, lett å få på og er ikke irriterende å sove med.

Det er matchende høge mammatruser også. de er til samme pris og virker som det er god kvalitet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6344673-kj%C3%B8petips/#findComment-6346022
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...