SuperMoM*to jenter* Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 er det flere som har kynnere? jeg har det hver dag..er redd for dette..er 23 uker på vei.. vet det er normalt...men hver dag??
DiddiDaddi Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Har vært plaget veldig lenge med kynnere, så forstår godt din bekymring! Det er normalt med kynnere fra midten av svangerskapet, men de skal gi seg når du slapper av, og en skal ikke ha alt for mange i løpet av en dag. Vet ikke hvor mange du har. Jeg får oppfølging på sykehuset nå, fordi jeg har over 40-50 hver dag, har regelmessige med 4-5 min mellomrom, og fordi de er ganske sterke og ikke gir seg i hvile. Har blitt satt på Bricanyl tbl, og det roer det litt ned. Så om dine roer seg i hvile, bare kommer når du beveger deg, tror jeg ikke det er unormalt. Men er du bekymret syns jeg du skal ta kontakt med jordmor eller lege i morgen. Jordmoren min sa det ikke er bekymringsfult så lenge en ikke har regelmessige som kommer med mindre enn 10 min mellomrom. Men det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en for lite! Lykke til )
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg hadde kynnere hver dag i forrige svangerskap..Men det var ikke voldsomt mange da..
FuriLaks Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Er det kynnere når man er stram og hard og litt vond, men ikke klarer å kjenne direkte sammentrekninger? jeg er 19 uker på vei, og i det siste blir magen sånn med en gang jeg rører på meg nesten... noen som vet?
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Har hatt kynnere HVER dag i mang euker nå, er 25+2 i dag. Hos meg har det kommt når jeg sitter og ligger. Var derfor inne til kontroll. men forløbig er alt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå