sologmåne Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Endelig er vår tredje jente født!! Stor og god ( 4262g og 53 cm), og selvfølgelig veldig søt!! Etter flere uker med mase-rier, og endel modningsakupunktur og igangsettingsakupunktur, måtte fødselen settes igang med modningsgele på sykehuset, 14 dager etter termin. Og når det først ble satt igang, gikk det veldig fort og greit. Fra det var regelmessige og vonde rier til hun var ute, tok det bare 2 timer. Skulle egentlig føde på ABC, med badekar og akupunktur, men fikk ikke lov da fødselen ble igangsatt. Men sitter allikevel igjen med en god fødselsopplevelse, selv om jeg ikke fikk føde der jeg ville. Vi koser oss masse, selv om hverdagen med 3 små er litt travel. Da takker jeg for meg her på 3. trimester, og ønsker dere andre lykke til, både med fødsel og tiden etterpå!
Myen *termin 06.09.06* Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Gratulere å lykke til! Går selv på 11 dagen nå på overtid og håper det skjer før jeg skal inn på overtidsvurdering til onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå