EleResa Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hvor lenge varer en kynner? Og hvor vondt skal den kjennes liksom? Våknet kl fire i morges av en ganske trykkende smerte på høyresiden av livmora, fra hoftebeinet opp til ribbeina og framover/nedover mot skambenet. Uansett hva jeg gjorde så slapp det liksom ikke taket, jeg var på do, gikk litt, snudde meg fram og tilbake i senga osv.. Fikk endelig sovnet til slutt, etter kanskje en halvtime/time. Da jeg våknet i sekstida igjen var det borte. Kan dette ha vært en kynner? Det gikk litt i bølger men ga seg liksom ikke helt på den stunden jeg var våken..
EleResa Skrevet 17. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2006 Ok... Takk for oppklaringene..
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Høres ikke ut som en kynner nei! de varer som regel bare noen sekunder... I hvertfall hos meg... Men vet ikke helt hva det kan være men kynner var det nok ikke... Kanskje en liten start på noe annet?!
EleResa Skrevet 17. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2006 Hehe, var det jeg trodde også! Ble litt bekymret siden det ikke ga seg på såpass lenge.. Jeg har ikke ul termin før 22.10, men min egen termin er 30.09, og det er jo egentlig ikke så langt unna.. Vet ikke hva jeg skal tro, har ikke vært i form i hele dag - og magen er like "uvanlig" og øm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå