Gå til innhold

Ang. anonym-knappen...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har vært inne på siden av og på i 3mnd nå(dvs eg e inne i min 3pp). Eg syns det e svært lærerikt og intr og lese alt dere skriver. Men en ting synes eg e litt dumt...

Det er en grunn til at det finnes en anonym knapp! Helt greit og sikkert koselig for dere som er her inn ofte og ha et navn og forholde seg til. Men dere kan vel og forstå at det er noen som avogtil bare har spørsmål/svar på innlegg, men som ikke har lyst til at folk skal lage seg noen bilder av de... Det er jo derfor mange er her inne! I mitt tilfelle så har eg ikke lyst til å fortelle til folk av vi prøver å bli gravide, men samtidig er det mye me lurer på.. Å da er det greit å bruke anonym knappen her inne(fordi eg har enkle spørsmål/ eller kanskje vett svar på ting andre spør om)

Forstå selfølgelig at dere kan bli forbanna når noen svarer dere frekt - det er jo respektløst!!! De bør dere bare overse! Kanksje bare sende en smilemunn tilbake som svar - uten å kommenter noe som helst.

Men ser at dere kan bli forbanne på saklige svar også, som ikke er ment som annet en et godt råd! Eller at dere ikke gidder å svare på ting som anonyme spør om..

Alle her inne prøver jo bare på enting.... Det å bli gravid!

Det hadde vært fint vist dere alle kunne tatt spørsmål og svar alvorlig uansett om de er fra anonyme!

Bare en liten bønn fra meg....

Men uansett! Lykke til videre med prøvingen! Ikke glem å kos dere underveis!;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6344237-ang-anonym-knappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

MEN hvis du er her så sjeldent og har så få spm. hvordan skal vi da kunne, som du sier, laget et bilde av deg?? Hvorfor brukte du anonym knappen nå? Var dette flaut å spørre om? Tror du vi husker deg hvis du stiller et spm i uken, det er ganske mange her inne... Hvorfor hadde det vært så galt hvis vi husket deg uansett? Bare hyggelig å kunne "bli kjent" vi er jo stort sett i samme båt. Men uasnett om du ønsker å bli kjent igjen her eller ikke. Så er vel de ALLER fleste spm egnget til å stille under nick.

Jeg har spurt om mye jeg, men jeg er ikke redd for at de skal huske meg som den som stillte det og det spm. Vi er her i en periode hvor vi trenger råd og noen ganger trøst. Det handler ikke om å bli venner, men siden dette og andre fora er så preget av disse frekke anonyme, så holder vi nok litt mer sammen vi som har nick ifht dere som ikke tør å vise nicket deres, vi vet ikke om det er DU som skrev et stygt innlegg eller om det er en annen anonym som skrev det. Derfor blir vi veldig lei av denne anonym knappen.

Du vil nok oppleve å få flere hyggligere og flere svar under nick. Sånn er det bare. Jeg svarer så godt jeg kan på alle innleggene selv om noen er fra anonyme, men skulle uansett ønske at den knappen ble borte.

Du skriver at : "Men ser at dere kan bli forbanne på saklige svar også, som ikke er ment som annet en et godt råd! " Saklige svar..ja, vi har en (eller flere, vet ikke for det er en anonym, kanskje det er deg?) det er i allefall en anonym her som kommer med såkaldte saklige svar, men de er heller spydige i mange tilfeller. Man skal ikke alltid pakke inn svarene, men det er mange måter å si ting på. Man bør kunne gi et svar på en ordentlig måte selv om man bruker anonym kanppen, mange misbruker denne muligheten og svarer veldig frekt.

Me din tone aner det meg at du ikke har vært her mye, mange innlegg/mange svar og heller ikke blitt utsatt for det som er temaet her. Blir kanskje litt naivt å fortelle noen hordan man skal reagere hvis man ikke har følt det på kroppen selv?

Ser ikke poenget med denne anonym knappen, det er ekstremt få innlegg her som handler som ting som er flaut. De fleste anonyme innleggene handler jo om helt dagligdagse spm. Og når man t.o.m. bruker anonymknappen for å si velkommen til en ny her, så kan man jo begynne å lure!!!!!!!!

Men ønsker deg lykke til med prøvingen, og ja, vi må ikke glemme å kose oss underveis ;-)

Jeg er veldig enig med HI. jeg er her inne for å stille sprøsmål (evnt. svare), ikke for å få nye "venninner". Har inntrykk av at dere med nick gjerne vil ha oversikt og "kontroll" her inne, og sier at det er dumt at vi signerer med anonym fordi da kan vi ikke "følge" hverandre, men jeg har ikke behov for at noen her inne skal "følge" meg, det er ikke derfor jeg er her.

Jeg har ingen interesse av å bli kjent med andre fiktive personer her inne. (Ikke ta det ille opp!) Og ønsker heller ikke at andre skal kjenne igjen meg. Når man skriver flere innlegg går det an å legge sammen to og to og skjønne litt. Ha respekt for at folk ønsker og være anonyme også :-)

Da kan du ikke regne med at vi med nick ønsker å være hyggelig mot alle anonyme til tider heller..jeg ønsker ihvertfall ikke å være "venn" med anonyme...akkurat fordi jeg ikke klarer å skille på dere..og en del av anonyme er utrolig frekke og spydige..og sender kalde svar til de som trenger oppmuntring og trøst. Der har du min side av saken...

Men om du leser igjennom mine svar så ser du at jeg svarer saklige anonyme:=) men dessto fler ekle anonyme det blir dessto mer boikotter jeg dere som er de "snille"......

Annonse

Da har du misforstått hele greia Anonym, men nok om den saken...var vi ikke ferdig med dette egentlig!!!??? Kjenner jeg blir skikkelig forbanna nå.........kverruleringer, misforståelser og påstander.....nok er nok! Jeg skal overse resten av denne tråden fordi den har vært en gjenganger sååååå mange ganger her allerede!!!!!!!! PUUUUUUUUH!! Greit å få det ut ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...