Gå til innhold

Søskenvogn i høyden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hørt om denne? Da vil jeg gjerne høre om den! Det skal nemlig finnes en vogn der barna sitter i høyden slik at den ikke er bredere enn en vanlig vogn. Har en og får en til snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde en slik før, jeg kjøpte en singel ABCBUGGY med søskensete, det kan settes på taket og på stangen forand. super vogn altså. problemet mitt var bare det at jeg fikk ikke et barn til, jeg fikk 2! ha ha, så jeg solgte den single abcbuggyen og kjøpte ny tvilling vogn!

se abcbuggy.no

Det finnes 2 pent brukte tilsalgs på finn.no...

den er helt lik OTH urban jungle, av utseende og fuksjon... samme designere...

Lykke til>!

Skrevet

Tipper du mener Phil & Teds, den er like stor som en OTH, mens babyen ligger i en Cocoon bak og storebror/-søster sitter på et sete litt høyere enn som i en vanlig vogn...

http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php

Sjekk denne linken for tips om søskenvogn :-)

Skrevet

Hei

Jeg har ei på 13mnd, og venter nr 2 i febr. Vi kjøpt oss PhilandTeds E3 med søsken sete, bruker den hele tiden allerede nå, kjempe fornøyd med den, den er ikke lengre eller bredere enn vanlige vogner og veier ikke mer enn 7-8 kg, noe som er mye lettere enn de fleste vogner. Det ed vekta på vogna er faktisk litt viktig når du skal trille rundt på vekta av 2 unger.

Skrevet

Glemte å si at vi fikk kjempe god pris på vogn med søsken-sete, regntrekk, myggnett og 2 sidetasker på Alexi.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...