Yellowgoldfish Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Har noen hørt om denne? Da vil jeg gjerne høre om den! Det skal nemlig finnes en vogn der barna sitter i høyden slik at den ikke er bredere enn en vanlig vogn. Har en og får en til snart...
Tvillinger sep-06 Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Hei Jeg hadde en slik før, jeg kjøpte en singel ABCBUGGY med søskensete, det kan settes på taket og på stangen forand. super vogn altså. problemet mitt var bare det at jeg fikk ikke et barn til, jeg fikk 2! ha ha, så jeg solgte den single abcbuggyen og kjøpte ny tvilling vogn! se abcbuggy.no Det finnes 2 pent brukte tilsalgs på finn.no... den er helt lik OTH urban jungle, av utseende og fuksjon... samme designere... Lykke til>!
mammmamia ** Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Tipper du mener Phil & Teds, den er like stor som en OTH, mens babyen ligger i en Cocoon bak og storebror/-søster sitter på et sete litt høyere enn som i en vanlig vogn... http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php Sjekk denne linken for tips om søskenvogn :-)
Farmgirl Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Hei Jeg har ei på 13mnd, og venter nr 2 i febr. Vi kjøpt oss PhilandTeds E3 med søsken sete, bruker den hele tiden allerede nå, kjempe fornøyd med den, den er ikke lengre eller bredere enn vanlige vogner og veier ikke mer enn 7-8 kg, noe som er mye lettere enn de fleste vogner. Det ed vekta på vogna er faktisk litt viktig når du skal trille rundt på vekta av 2 unger.
Farmgirl Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Glemte å si at vi fikk kjempe god pris på vogn med søsken-sete, regntrekk, myggnett og 2 sidetasker på Alexi.no
sjøhesten Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Er ute etter det samme og fant akkurat ut at Mothercare fører slike. De leverer ikke til Norge, så en må eventuelt dra på shopping til London for å kjøpe ;-) http://www.mothercare.com/icat/pustwinstandems Min førstefødte blir 19 mnd når nestemann kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå