Gå til innhold

Gjennomsnittsalderen på 2. trim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe off måtte le litt idag når jeg gikk innom BIM.

Skulle ikke lage noe diskusjon eller få noen sure for å si småunger. Har bare følt det er så mange som ser ned på oss unge som er gravide. så ville bare se hva gjennomsnittsalderen egentlig var her inne.

Og grunnen til at jeg selv har følt det bare er "småunger" her som jeg satte i hermetegn (fordi jeg ikke mener direkte småunger, men unge og gravide) er fordi jeg leser litt for ofte synes jeg om noen som tydeligvis mener vi ikke er like gode mødre som de voksne. ja de med utdanning og god økonomi.

selv er jeg faktisk bare 19 år. og lille prinsen vår som kommer i januar var planlagt. og jeg bor sammen med samboeren min i et fint hus. han er 6 år eldre enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint at man er forskjellige, ikke sant!??

Det er vel ingen PROBLEM å være småunge eller gamling.

MEN det som kanskje er litt "kjedelig" for oss som er litt mer "moden"

er at porblemstillingene ikke er de samme som for 10 år siden...

Derfor er det ofte hyggelig å dele tanker med de som er på egen alder...eller? Akkurat som det er morsomt å dele tanker med en som er gravid, kontra en som ikke er det....

Skrevet

Synes det er frekt å kalle de som er over myndig alder for "små unger". Er selv 28 år og har ikke følt meg klar for barn tidligere, men kjenner mange som er yngre enn meg og som er "mer voksne" enn meg både når det gjelder oppførsel og utseende. Så jeg vil bare si til deg "ANONYM": Alder er kun et tall !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...