snartmammapåny Skrevet 17. september 2006 #1 Del Skrevet 17. september 2006 I dag er jeg 11+6... altså siste dagen i 1 tri... Litt rart å plutselig være ferdig med 1/3 av graviditeten... er jo ikke så lenge siden vi ble gravide... Tiden har faktisk gått fryktelig fort!! Kjentes ut som en evighet til 1 trimester skulle slutte når jeg først ble gravid, men nå har jo tiden bare flydd!! Og så kommer jo julen snart å da er det jo bare 3 mnd igjenn;) vil bare ønske alle de koslige jentene her inne på 1 tri lykke til videre med graviditetene:) Har vært koslig å snakket om ulike ting og tang:) håper alle og en hver kommer selg videre til 2 tri uten for mye bekymringer og slit!!! Lykke til jenter;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 Lykke til videre. Jeg følger etter om 6 dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 ønsker deg da velkommen inn på 2 . trimester...... er der selv... iallefall 4-5 uker til ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 Da er vi to Er 11+6 idag jeg også..... Syns den første tiden har gått utrolig fort..... Ønsker alle alt godt og lykke til;) Syns dette er en fantastisk side for oss gravide og være på..Blitt litt hekta jeg trur jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 17. september 2006 #5 Del Skrevet 17. september 2006 Lykke til videre, alle dere som nå skal videre til 2.tri. Kommer ramlende om et par uker, 10+0 på meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 17. september 2006 #6 Del Skrevet 17. september 2006 lykke til:) håper jeg snart følger etter:) legetime i morgen og da er jeg 10+5..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå