Gå til innhold

100 dager igjen!

bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det endelig min tur. Med termin 26. des er jeg vel nesten den siste i desemberklubben... En liten milepæl som egentlig ikke betyr noe som helst, men alltid kjekt å være litt nærmere målet! Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har enda 105 dager igjen =) Men gratulerer til deg uansett. Jo nærmere mål, jo bedre.

Skrevet

Grattis med hundre dager bare igjen :o)

Skrevet

Jeg har termin dagen etter deg, og venter i "spenning" på morradagen.. For det blir sikkert _stor_ forskjell..;o) Men, moro da! Mest moro på tirsdag, kanskje - da det er tosifra antall dager igjen. Jippi!:)

Skrevet

Gratulere :o) nå er snart alle i des.klubben nådd de 100 dagene

Da betyr det at det bare er 98 dager igjen til jul....

Skrevet

Grattis... bi jo beint rart når alle e færdi å rop ut at det e hundre daga igjen... men før vi veit ordet av det e det vel nån som gaula att de har bærre femti daga igjen... :D Også venta og venta man på å også rund de femti :D

Skrevet

Jeg har 100 dager igjen i morgen. Synes det virker lenge til 40 dager og "høygravid", men tiden har uansett gått utrolig fort.

Skrevet

Gratulerer med 100, nå går nedtellingen fort. Er nok en av de siste her jeg også, med termin 30.des. På fredag skal jeg rope 100!!! Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...