Gå til innhold

er i min uke 9 i dag


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 10+0 i dag, og har hatt det helt fint hele veien, ikke merket noe.

 

Men i går herjet jeg nok litt mye, vasket og ryddet hus, ristet tepper og dyner og fikk gjort mye, men så sa det stopp ble sånn kastet på kvalm og måtte legge med ned et par minutter før det gikk over igjen. Resten av dagen og kvelden var jeg litt sånn uggen resten av dagen - våknet til og med i natt og var kvalm... Men nå er jeg helt fin igjen, snodlige greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på uke 9 i går og er ikke i form i hele tatt. Føler at maten ligger bare på "lur" og venter på en anledning til å komme opp og føler meg generelt helt ute av form. Har vært sykemeldt de to siste ukene, men har "lovet" sjefen å komme tilbake på jobb i morgen. Tror egentlig ikke at jeg bør for jeg er ikke særlig effektiv hverken til å jobbe eller tenkte for tiden. Men jeg får gjøre et forsøk og se hvordan det går.

Akkurat nå står familiemiddag og kaker på tapetet....gleder meg...nei - men blir jo koselig å se folk da - om jeg ikke gjør så store innhogg i maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja da. Føler meg pjusk ja. Særlig fordi den såkalte morgenkvalmen er et fenomen som varer hele dagen. 8+4 i dag og termin 27.april.

Trøsten er at det det stort sett går over etter de tre første månedene. Det gjorde det forrige gang i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt 100% for tiden nei, er stort sett trøtt og sliten hele dagen

Er ikke særlig plaget med kvamle, men må holde meg langt unna margarin. Kan ikke fordra luken blir så kvam, ble slik i går når jeg skulle steike biff, ikke lett å lage mat når du hele tiden må skru av plata og ta bort maten fordi man må løpe på do. I dag så tenke jeg at det sikkert var en tilfeldighet, men var ikke no vist i å ha margarin på brødskiven nei.

 

Men er verdt det da =)

Bare lykkelig for at jeg gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...