Norwegian by injection Skrevet 26. september 2006 #76 Skrevet 26. september 2006 Hei hei! AniBer! Når har du IKM? Jeg har ca.12.10. Venter på EL, er veldig spent!
Alvilde<3 Skrevet 26. september 2006 #77 Skrevet 26. september 2006 JUHUUUU! positiv el test i dag da kan det bli termin på svigers bursdag. det hadde vært moro!!! Syklusen er blitt forlenga til 30 dager nå. Ikke så mye det, men håper ikke den blir forlenget med 2 dager for hver syklus. men satser på at dette er siste for denne omgang ; )
AniBer Skrevet 26. september 2006 #78 Skrevet 26. september 2006 Har IKM sånn ca 14.10. Har en god følelse denne pp, hvis vi bare får hatt sex på de riktige dagene da... tihi Litt vanskelig når mannen min bor på anlegg man-tors hver uke... Hvis jeg får positiv el.test i morgen må jeg dra på overnattingsbesøk... Til stor moro for arbeidskollegaene hans... Det blir andre gangen jeg kommer på overnattingsbesøk... Ble MYE latter sist jeg kom... hi hi
AniBer Skrevet 26. september 2006 #79 Skrevet 26. september 2006 Da er det bare å hoppe i høyet!! hi hi Det er det som er det positive med denna prøvinga, masse sex!!
Alvilde<3 Skrevet 26. september 2006 #80 Skrevet 26. september 2006 Det skal jeg love deg at jeg skal gjøre!! : )
Norwegian by injection Skrevet 26. september 2006 #81 Skrevet 26. september 2006 Ja, hehe, skjønner at gutta synes det er litt kult, det er vel ikke alle som får "overnattingsbesøk"! Syntes det var litt morsomt selv! Mannen min er også mye borte, langt borte! Så det er helt umulig for "overnattingsbesøk" her. Han har vært hjemme hele helgen og reiste idag tidlig og er tilbake fre.. Hadde mye kos i helgen og igår kveld, men jeg får bare neg. EL tester! Vi får prøve igjen til fre..
Alba44 Skrevet 26. september 2006 #82 Skrevet 26. september 2006 Så flott at dere har funnet el ) Neg. test hos meg i dag igjen, men ny test i morgen.....
Norwegian by injection Skrevet 26. september 2006 #83 Skrevet 26. september 2006 Da er det bare å sette igang Lucy! Kos deg ikveld, hehe.
AniBer Skrevet 26. september 2006 #84 Skrevet 26. september 2006 Denna tråden vår begynner jammen å bli lang... Jeg kjeder vettet av meg om dagen... Har ikke tv2!! Grey's Anatomy begynner om ikke så veldig lenge.... Da misser jeg denne episoden også!! Søren altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå