Gå til innhold

IKM uke 41`s skravletråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg hoerer ogsaa til her inne... ikm fredag 13 oktober. :)

Trodde virkelig jeg var gravid, men TR kom paa en maate... tidlig, svak og bare etpar dager. Saa vi proever igjen. :)

Siden vi er i 2 pp er dette noe vi virkelig setter pris paa.

Aldri vaert noe galt med sexlivet vaart, men dette har gitt oss en ekstra piff. :)

Litt rart spoersmaal, som ikke er for de sarte sjeler kommer...........

> Er det noen andre som blir _veldig_ vaat?

Jeg har lurt litt paa om det er mulig aa bli FOR vaat. Og jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjoere med det....

Anyone?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he jeg hadde det problemet i begynnelsen av mitt forhold....

men det gikk over heldigvis... :)

hmmm unngå og ligg med bena sammen under samleie...altså skjeen f.eks og sånn... sørg for og ha stillinger hvor "det kommer til litt luft også" :) he he innbiller meg at det tørket litt da ;)

*hysj* :)

Skrevet

Hmmm... vi har vaert sammen i tre aar, vi... :)

Skjeen (jeg antar at det er det samme som 'spooning') er for oss en 'quicky position', som naar jeg er troett og ikke gidder men vil likevell. *ler*

Skrevet

Hi hi, så jeg var etterlyst her! Jeg har IKM den tirsdag den 11.

Tror rett og slett noen har kopiert nicket mitt på slutten av uka når jeg har signert med nick, litt kronglete forklart men håper dere skjønner?

Ingen med IKM på tirsdagen da?? Fire dager til EL, denne gangen skal vi ikke bomme, nå blir det kos hver dag, hostesaft og el-tester! :)

Skrevet

Onsdag begynner min fruktbarhetsperiode.. Må planlegge denne perioden nøye. blir borte fra lørdag til søndag formiddag og EL er på lørdag.. Så da blir vel fredag den store dagen håper jeg.. Har prøvd å lete etter listen som viser %-vis sjanse for å bli gravid de aktuelle dagene, men finner den ikke.. Noen som vet?

Skrevet

Hallo jenter!! Nå har nedtellingen frem til el begynt, jeg skal altså begynne å teste 30.sept. Forventet el iflg FF er på tirsdag 3.okt. Denne pp skal jeg t.o.m prøve hostesaft.. hi hi De som ikke kjenner til min manns arb.situasjon: Han jobber på anlegg man-tors og ligger derfor på brakkerigg! Nå skal han bli flytt til et annet anlegg som er nærmere her hvor vi bor. Men vi har et problem; har nemlig bare en bil (den bruker jeg) ergo må jeg reise for å hente han og kjøre han på jobb igjen dagen etter. Er ikke aktuelt å ligge over hos han på det nye anlegget. Der bor alle sammen i et gammelt kontorbygg med felles toalett og dusj.... Hvor tykke er vanligvis vegger i et kontorlokale??? Ikke veldig tykke!! Håper ikke vi må holde på sånn lenge... Kan bli litt dyrt med bompenger fram og tilbake, for å ikke snakke om drivstoff!! Jeg må jo også stå opp grytidlig for å kjøre han på jobb da... Han må reise hjemmefra 05.30 for å rekke jobben!! Godt han skal bytte jobb på nyåret da!!

Skrevet

dytter så den ikke forsvinner helt for oss....;)

Skrevet

Og skriver nå!!

Nå har jammen sambo fridd gitt....... hehe......

Vi var i Roma i helga, og han hadde jaggu bestemt seg for å fri!!! LER! Gleder meg til å bli gift å jeg!

Vi øver som besatt denne uka...... EL i morra!

Denna gangen sittere`n jenter! For alle sammen!

Skrevet

Mange som har funnet el?

Tester hver dag her, men foreløpig ingen pos. el-test...

Nærmer seg forhåpentligvis =)

Skrevet

Jeg har også testa og testa!

Og utfra regnestykkene mine er det imorra!

Jeg håper så, på en spire!!!!

Skrevet

GRATULERER!!!! :)

Saa koselig at dere skal gifte dere.

Klem fra meg. :)

Skrevet

Jeg har faatt positivt utsag paa el test.... men syns det er litt tidlig for etter mine beregninger (og de to siste mnd med el testing, en for aa kartlegge, den neste var foerste pp) nskal jeg ikke ha el foer torsdag.

Men men... vi faar hoppe i det likevel. :)

Skrevet

Hallo jenter! Jeg går og venter på el-tester fra Billige-tester.no. Skal begynne å teste om tre-fire dager, men følger med på temp i tilfelle den kommer før forventet!! Blir mye sex på oss denna uka da!! ;) tihi

Skrevet

det klaffer denne mdn skal dere se-ser jo her at håpet og humøret er der:o)enda det ikke er lenge siden tanta var på besøk;)

Skrevet

Jeg har IKM 9. eller 10. oktober og tror jeg har EL omtrent nå. Vi har hatt det veldig hyggelig i helga så jeg får se om det blir noe resultat ;-)

Siden jeg har bestemt meg for å ikke teste før mensen uteblir i noen dager blir det ikke noen testing før rundt 15.10 for meg. Noen andre som vil teste sammen med meg om ikke mensen er kommet innen 15.10?

Skrevet

Er det noen som har fått pos.el test?

Skrevet

Har akkurat tatt el test nå og den var negativ. Har egentlig ikke EL før fredag eller lørdag så her er det jo bare å prøve videre:-)

Noen andre?

Skrevet

13 oktober.. Fredag den 13... Håper jo det blir min lykkedag:-)

Skrevet

Oi, morsomt!! Jeg har ca.12.10, lurer fælt på når jeg har EL. Testet hver eneste dag siden lør.. Men de er bare neg.. Mannen min er borte fram til fre.. Kanskje det er for sent for denne pp.?

Skrevet

Da vet du hva du må gjøre fredag kveld iallefall:-)

Jeg krysser fingre for at det ikke blir positiv EL-test på deg før torsdag... Da blir det iallefall ikke forseint..

Skrevet

Hehe!! Ja, det blir kos på fre :) Skal si ifra når jeg tester pos.. Litt spennede er det, synes jeg! Si ifra du også om du får pos. EL!!

Skrevet

God aften jenter!

Jeg går og venter på el-testene jeg har bestilt. Bestilte fra Billige-tester.no, både g.tester og el.tester. Fikk g.testene på lørdag, men de har jeg ingen nytte av enda!! Føler på meg at el er nærme nå, håper jeg får de testene i morgen! Føler at den vil slå ut positivt da, vet ikke hvorfor, føler det bare på meg. Da blir det overnattingsbesøk på brakka til mannen da... Tør ikke vente til han kommer hjem torsdag. Denne gangen SKAL det klaffe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...