Gå til innhold

IKM uke 41`s skravletråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og vil ha junibarn:) Er i 4pp, og føler meg gravid:) hi hi:) Leter etter alle symptomer man kan ha, vettu:) hi hi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her og regner og ordner.....Nå skal EL virkelig kartlegges med tester og temperaturer......Sambo ler litt av meg....

Lurer på hvordan vi blir som mammaer jeg?? Håper jeg ikke blir en stresse mamma!!!

Skrevet

Har en nabo (som også er ei god venninne) som også prøver, hadde en MA i august og skal begynne på nytt til nyttår.. Vi snakket her om dagen at det hadde vært moro hvis vi fikk på omtrent samme tid.. Så for oss to frustrerte mødre som jaktet på sønnene våre fordi de terroriserer andre naboer... He he he Jeg synes alle rundt meg bare "popper" bebiser som rakkern om dagen. Først en nabo nå i sommer, forloveren min i august, en annen nabo skal ha hvert øyeblikk, en kamerat skal bli pappa i januar.... Blir helt tussete av alt dette jeg... Vil ha jeg og!!

Skrevet

Hehe dette høres kjent ut! Har tempa i 14 dager, siden den slemme tanta reiste (hu har forresten fått ubetinga dom og SKAL holde seg vekke i 9 måneder!! jippi!!!! hehe) Har fått hjem sink, vitaminer, hostesaft og el-tester!

(stresser ikke med dette, jeg???)

jeg vil, jeg vil, jeg vil... bli

Skrevet

Sink,selen,hostesaft og el-tester er nå anskaffet :-)

Her er vi klare!

Skrevet

greit og være forberedt da alba32 :)

temper og el tester her i gården bare da :)

er på dag 3 i syklusen jeg da og TR har oppført seg merkelig denne gang...

hun kom 4 dager på overtid... har bare hatt medium og ganske lite blødning egentlig i forhold til det jeg pleier.... de 4-5 første dagene er ganske ekstreme med mye blod(sorry alle detaljer jenter!)

og mye smerter spes i korsrygg og magen...

men ikke denne gang nei...

HELT SPRØTT... føler meg nesten gravid fortsatt.... hehe... har ikke tatt tester forrige pp da så kanskje jeg er gravid bare med mens???

he he skjedde første og andre gang jeg var gravid da...

MEEEEN er vel bare ønske drøm at det har skjedd igjen så... venter heller bare på mine CB digital EL tester jeg :)

kommer i posten snart :)

nå er det straks greys anatomy.... ha en fin kveld jenter :)

Skrevet

når regner dere med og ha EL test da jenter???

jeg kan vente min rundt den 2.okt ca jeg...

Skrevet

Forventet el er rundt 30.sept - 1.okt. Begynner å teste 2 dager før!! Denne pp skal jeg følge med på temp også, det har jeg ikke gjort før...

Skrevet

håper her også :) idag kan vi begynne med prøvinga igjen :) dvs moroa bare... prøvinga er jo ikke før om en god stund... frem til det, har sambo 5 dager og ta igjen på meg... hehe...

vesla er i barnehagen og sambo på jobb... lurer på om ikke det blir senga igjen snart ja :)

planer for dagen da jenter???

Skrevet

Heisann!

Henger meg på jeg....håper både for dere og meg selv for at uke 41 er en veldig god uke av 2006:-)

Har selv ikm 16 oktober... og det krysser jeg fingrene for at er IKM!!!

Ha en stålende dag alle sammen!!

klem

Skrevet

takk det samme til deg "tuppen" :)

Skrevet

det er jo ingen som har IKM lør 14.okt jo ....

hmmm håper det kommer noen på den dagen også slik at vi har noen og følge hver dag i uke 41 :)

Skrevet

Hallo!! Vi er jammen ikke mange som har IKM uke 41 altså... Får håpe det kommer flere som slenger seg på her. Her skal det sitte mange spirer denne gangen altså!!

Skrevet

jeg syntes heller ikke vi er mange med IKM i uke 41...

håper også det kommer flere altså :)

Skrevet

Prinsessa på erta er ført opp to dager på listen forresten.. Hvem dag er det som stemmer da tro?

Skrevet

kanskje hun er usikker???

vi spør: PRINSESSA PÅ ERTA: hvem dag har du IKM??? :)

Skrevet

Jeg er med her! Har IKM den 12 okt. og EL på mammas bursdag... Håper på St.hans barn til neste år... Så fiiint det hadde vært! En liten midtsommerengel...

Har gitt mannen streng beskjed om at denne pp SKAL det klaffe, og at vi skal ha oss MINST annenhver dag og at det skal jobbes om vi er aldri så trøtt eller sliten!

Vi hadde oss så skikkelig bra i forgårs, da jeg var helt kvitt tanta, at det gjør vel egentlig ikke noe at det blir litt mekanisk rundt EL...

Det får så være... Nå er jeg så driit lei av denne prøvingen... Ønsker alle mine medsøstre i uke 41 lykke, lykke til :)

Skrevet

Hvordan står det til jenter?

Noen som har funnet el ennå?

Skrevet

jeg venter dessverre ikke min før om 9-10 dager jeg...

hvor lang/kort lutealfase har dere???

'

min er på 11-12 dager den...

Skrevet

Vet ikke min lutealfase.

Dette blir første gang jeg tar el-tester.

Skrevet

bruker du FF alba32????

dere andre da?

Skrevet

*dytter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...