Gå til innhold

Spennende butikker m babytøy i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal en langhelg til oslo, hvor anbefaler dere å handle babytøy? (Ikke HM ol., de klarer jeg å finne selv...)

Kjempefint om dere kan hjelpe meg med navn og adresse på noen bra butikker, mannen min er egentllg oslo gutt, så vi klarer å finne fram, men han har aldri interessert seg for slike butikker før.... Håper på mange gode tips!

Fortsetter under...

Skrevet

Liten og tøff i Markveien har fine klær. Sprell har også noen kjempefine bukser og dresser i tillegg til bra leker (Også i Markveien-helt nederst)

Den kule mage ligger i samme gate, men har ikke vært der og sett på klær. De har iallefall endel babyting der og:-)

Ellers har jo Zara åpnet butikk i Bogstadveien, og der har de også masse søte babyklær til bare litt høyere pris enn H&M. God tur!

Skrevet

På Frogner er det flere;

Barna på hjørnet i Elisenbergeveien/Bygdøy alle (Hollys, egg, minime og masse annet fint, blant annet cashmere-tøy til baby!!),

Martine Barneklær i Bygdøy alle og

Shabby i Briskebyveien (bla Katvig).

Ellers er det jo Zimba i Bogstadveien (nesten øverst v majorstukrysset), masse morsomt merketøy der og...

Lykke til! La visa'n få hvile litt innimellom da ;)

Skrevet

Englebarn i Sansvika rett utenfor Oslo. De har mye dansk toy, bla hollys og katvig men ogsaa mye annet!

Skrevet

Bennetton har jo også mye fint, det er en med barneklr i bl.a Bogstadv. ,på Carl Johan og i Vika

Annonse

Skrevet

Siga som ligger rett ved Skeidbanen på Grefsen i Oslo. De har bl.a. et spansk merke som heter Boboli. Der finner du det klassiske rosa og lyseblå til baby, men i tillegg får du klær i de fleste andre farger også.

Skrevet

Liten & Tøff i Markveien på Grünerløkka(har bl.a. Katvig!)

Den Kule Mage i Markveien

Tante Pose og Benetton på CC Vest

Okaidi/Obaibi på Oslo City

Monsoon på Aker Brygge

Barneverden på Alnabru (har masse utstyr også, ikke bare klær)

Fru Lyng på Steen & Strøm

Polarn O. Pyret på Steen&Strøm (absolutt en av mine fav.butikker!!)

Indiska på Stortorvet og i Karl Johans gt. (har vel også noe barneklær)

Tuppen & Lillebror på Lambertseter senter

Junior barneklær på Storo

Junior Senter på Haugenstua (samme som Junior Lekeland)

Babyshop i Ullevålsveien eller Ryen

Babymagasinet (?) på Grønlands Torg

Rudo i Ullevålsveien eller på Grønland Torg

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for mange gode tips! I morgen drar vi, og i morgen er det den 12., så da får jeg lønn.... Skummelt!!!

Noen siste tips?

Skrevet

Hvis dere skal bare titte generellt i butikker og rusle rundt, så gjør det på Grünerløkka eller Majorstua/Bogstadveien...ikke sentrum, for det er så kjedelig. Mye hyggeligere kafeer o.l på nevnte steder..

Skrevet

Jeg vil anbefale Exit på Byporten..

Annonse

Skrevet

Det er en ny, liten butikk i Ullevålsveien på St. Hanshaugen som heter Kool Kidz. Utrolig kule barneklær og stash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...