Gå til innhold

Den super-positive, kjempe glade tråden!

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå lager jeg en -bare være hyggelig mot hverandre tråd-

Den går ut på at en gang hver dag så hadde det vært hyggelig om du la ut ett inlegg som du skrøt av ett annet medlem..

Det kan være for hva som helst!

Det ble kanskje litt rotete forklart, men det går bare ut på og skryte av hverandre og fortelle hvor flink en eller flere personer her inne har vært!

Jeg begynner:

Jeg vil skryte av rosamor som har klart bragden og bli gravid! Lykke til videre rosamor, vi (ihvertfall jeg) skal være her og støtte deg til den dagen jeg drar på føden=)

Fortsetter under...

Annonse

heia! tusen takk dere! blir så rørt hver gang jeg er her inne!! med oss går det faktisk veldig bra. lille gullungen er 10 dager gammel i dag og alt går rette veien :-D fortsatt tidlig da, men vi lever i håpet ;)

hmmm ja jeg vil gjerne få skryte litt av ALLE dere jeg, tusen takk for all støtte!!!

klemmer fra

Annonse

ok,dette er mitt 5.innlegg idag,og den takken går til Alva_16 og lille Nova Isabelle for at du fant på denne utrolig gode ideen:o) har full arbeidsuke jeg,så det er ikke sikekrt det blir så mye bimming,men har skrytt av 5 personer nå..så da har jeg gjort opp for de dagene;) ;):o)

Vil såklart også takke alle dere som jeg har blitt litt "kjent" med inne her, som har hjelpt meg med gode råd og svar på veldig mye forskjellig og rart. :-D Dere alle (untatt de slemme anonyme) er helt fantastiske mennesker, som gir så utrolig mye av dere selv. Er så glad for at det er en slike sider her at vi kan bli kjent med hverandre og hverandres situasjoner. Kan nesten si at jeg har blitt glad i dere :-D hihi...

*klemmer*

Hahahahahaha, så jævli tåpelig av deg.. ler meg ihjel... hihihihihihihahahahahohohohohehehe... Du har sååå dumme meninger altså.. hihi, helt utrolig at du gidder... Til og med vi som er over 18 får hets av deg, selv om du sier at dette gjelder bare de som er under 18. Hahaha, så dum du er i hodet ditt! Du greier jo ikke å holde på det du sier...

eg vil skryte litt over meg sjøl, som greide å lese den kommentaren til anonym, uten å skrive noe slemt tilbake, at eg klarte å la være å bli provosert.

åsså vil eg skryte litt av livmme som fikk benjamin nå i sept, så god å snill ho har vært med meg på bim-chatten, samme med en stor skryt til riga19 som er med å bidrar med gøye ting for oss leselystne med for mye fritid! :)

å til alle dere som er her å hjelper andre med råd og erfaringer, noe jeg synes er hovedoppgaven til disse sidene.. :)

eg kan godt svare deg tilbake t du blir grønn av fortvilelse, men ikke her inne på den SUPER-POSITIVE tråden, som jeg rett å slett bare digga!!

stor skryt til monica åsså, som fortsetter med å selge klærne sine til folk som har behov for dem, og ikke har så god råd å kjøpe alt nytt. du har en utrloig stå-på-vilje, som jeg blir så vanvittig inspirert av!!:) stor klem til deg!:)

håper vi prates snart igjen på chatten :)

Vil egentlig bare skryte av oss alle sammen her inne! Vi er kansje unge mødre, men dette skal vi klare! Elsket denne tråden, ble kjempe-glad!! Ekstra skryt til Alva_16 og lille Nova Isabelle som kom på den geniale ideen :-) (kjempe fint navn på jenta di forresten :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...