Gå til innhold

Noen her som skal føde på fr-stad sykehus i januar 07?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i starten av januar 07. Jeg bor i Rygge, men skal føde på fredrikstad sykehus. Hadde vært morro om det hadde vært andre her, som også skulle det.så kanskje man hadde møttes der å greier:)

Det med å få barn er jo spennende og artig, men det hadde vært enda mere spennende og artig å få bekjentskaper med små nyfødte på samme alder som sitt eget barn.

Fortsetter under...

hei hei.......

jeg er oxo fra rygge, men har flyttet til larvik nå, skal føde på tønsberg i januar.....

Men lurer veldig på om jeg kansje deg, rygge er jo ikke så stort, hvor i rygge er du fra?

Er du også oslo jente:).Det er jeg også.

Bor på Halmstad jeg da...Øreåsen er ikke så langt unna.. Tør jeg spørre hvor gammel er du?

Og komme på det BIM treffet får jeg ikke kommet,da jeg har en avtale den dagen.

Pluss at jeg er veldig sjenert av meg til å komme på nye steder med masse nye mennesker.

Vil bli kjent med mennesker,men må bli litt kjent med dem først liksom:)

Hei, jeg er 29. Men vi kan godt holde kontakt via msn først og kanskje sms? Så blir det lettere for deg å komme på treff! Vi har hatt det kjempekoselig på treff, og ingen har grunn til å være sjenerte, vi har absolutt mye å snakke om!

Sned meg gjerne msn, [email protected]

Annonse

Jeg skal og føde i Fr.stad i januar, innen den 17. hvertfall - hvis ikke blir det igangsetting. Har termin den 1., men har en følelse av at babyen vil ut den 9. He-he...vet ikke hvorfor da, har bare fått det for meg liksom...

Hei, en til som har tenkt og ploppe ut i fredrikstad i januar, termin 24., så jeg holder ikke ut noe særlig lenger enn det. Jeg fødte på fr.stad på B7 desember -04, kjemefornøyd. Håper alt er like vel denne gang. Er fra Moss.

Heisann damer!

Er ikke helt reser på internett..... Har derfor ikke tittet så mye på disse treffene. Men kan jo ta en titt på de. Sikkert dumt spørsmål, men dere som treffes, er dere fra Østfold? Eller bare fra Moss? Hvor mange er dere? Jeg så engang at det var et treff på jeløya, men brydde meg ikke noe særlig om det.

Var i barselgruppe med nummer 1, og det synes jeg var veldig hyggelig. Så jeg er absolutt interessert i å høre litt om treffene:-)

Annonse

Hei, de fleste er fra Moss og Rygge, men har en fra Vestby og en fra Son. Vi har hatt det kjempehyggelig, og blitt gode venninner. Så møt gjerne opp på peppes pizza på torsdag klokken 11!! Vi er vel ca en ni stykker... Har ikke telt de egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...