kokkelura Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 i går ble blodprøven tatt og jeg visste på forhånd at den kom til å være negativ. Hadde ikke fått mensen bare visste det. Mensen kom for fullt 2 timer etter blodprøven var tatt. Svaret på blodprøven var hsg 9. Fikk beskjed at her hadde det vært en begynnelse, men så ville det bare ikke mer. har fått tilbud om ettersamtale, og har takke ja tl det. Vet at en dag kommer det til å bli oss som sitter der lykkelige med både ett og to barn + alle dyrene våre. Skriver ikke dette for å få mange så leit svar eller lykke til videre. Har innfunnet meg med at det ikke ble noe denne gangen. Det var tross alt bare 1. forsøk ivf. Bedre lykke neste gang, og med en god del mer erfaring. Vil også bare si at dette er en bra side for å få støtte og oppmuntring. Savner veldig det å få svar på ting man faktisk lurer på. Synes det blir så feil å ringe lege7sykepleier hver gang man har et spørsmål. Har også vært inne på flere innlegg der det blir unnskyldt med humør ubalanse pga hormoner. Det er knaksje riktig det, men man må da kunne tenke rasjonelt uansett. Kan man ikke det så bør man heller ikke svare på innlegg som provosere. Kan man ikke si noe positiv til den som trenge støtte og hjelp så trenger man heller ikke svare. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne. Det er ikke meninge. Vil egentlig bare si at vi er voksne mennesker som bør kunne tenke oss om før vi skriver og formulere oss. Selv om hormonene stormer i kroppen. Vi var en gang tenåringer, men vi er ikke det nå og kan derfor oppføre oss deretter også. Måtte bare få si hva jeg mener. Unnskyld om jeg støter noen.
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Jeg syntes det er bra du føler du kan lette ditt hjerte her for det er jo det disse sidene er til, å få litt støtte trøst og kjærlighet når man trenger det. Og sant nok, vi er voksne mennesker som må klare å se klart i forholdt til fleip eller fakta og vet man ikke så venter man eller kontakter lege hvis det er viktig. Er veldig lei meg for denne erfaringen du måtte igjennom, men en ting lærer man av å gå igjennom sorg eller frykt,MAN vokser på det og blir sterker. Så ønsker deg alle mine lykkestjerner videre i liver. God lørdag og stol klem
ano`num *17.03.10* Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Vell, dette er en side med et ømfintlig innhold som mange opplever forskjellig. Du har vell selv opplevd øyeblikk hvor følelsene strømmer og pulserer som bare det i kroppen. I enkelte av de minuttene er det ikke lett å finne noen å henvende seg til. En kan -som du selv sier- ikke ringe fagpersonell hver gang det er noe. Da er sidene her gode å ha. Men i øyeblikk som følelsene tar overhand tenker en ikke klart! Når en da leser noe, som kanskje provoserer er det veldig lett å misforstå og gi et krast/stygt svar tilbake. Da er det i sin fulle rett å skylde på hormoner! Vi er en gjeng porppfulle med hormoner, både naturlige og kunstige. I tillegg til hormonene har vi masse følelser -ikke alle er gode. Vi sitter også på enormt med erfaring! Ingen av oss er like, men mye er likt. Jeg er hormonell nå, og tenker slett ikke på hva som _egentlig_ hadde sømt seg å svart til dette innlegget!! Synd at det ikke gjekk bra for deg neste gang. Bedre lykke neste gang.
lille blue Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Enig med deg, Kokkelura:) Greit at en er proppfull med hormoner, følelser m.m., men en bør likevel vite hva som passer seg og ikke. Når alt kommer til alt, så er vi alle i samme båt og jakter på det som en dag skal gjøre livet vårt fullkomment:-))) Jeg skal igang med mitt 4 ordinære forsøk nå og jeg gleder meg noe helt sinnsykt!!! Skal gå privat nå og føler faktisk at vi nærmer oss lykken:-))) Godt å høre at du har "reist" deg igjen etter nedturen og håper du snart er fit for fight igjen - dette fikser vi vet du:-) Lykke til videre!!! Klemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå