Gå til innhold

blir det jente eller gutt, for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette svangerskapet har stortsett vært annerledes enn det første. Da var jeg veldig kvalm, dårlig. Mista masse hår. klarte ikke div. lukter. Veldig sliten, ekstremt lavt b12, lavt hb

denne gangen litt kvalm, stekeos o.l. har ikke plaget meg. ikke mistet masse hår. ikke spesielt slapp/ dårlig. ok hb så langt, så langt normalt b12.

ellers sliten begge gangene

første gang ble det jente, andre gangen sier bekjente at siden opplevelsen er mye annerledes, så blir det omvendt. alstså en gutt

barnets puls har vært over 150 alle gangene: så noen mener at høy puls indikerer jente

Hva tror dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har forskjellig svangerskap får ulikt kjønn.. mens andre med forskjellig svangerskap får likt kjønn som sist.. Så det er egentlig umulig å si,, dessverre.. Hadde det bare vært så enkelt.. (det skulle jeg også ønske at det var)

Det kunne liksom høres ut som gutt,, men det var høy puls da.. Men noen gutter har høy puls også,, Så det kan enda være gutt, men jeg tipper at du får en ny jente jeg.. Jeg har liksom litt tro på dette med pulsen til babyen jeg.. Selvom mange sier at de hadde høy puls og fikk gutt,, eller hadde lav puls og fikk jente.. (Aldri en regel uten unntak sier nå jeg,, *ler*)

Håper du får det du ønsker deg

*klem* 15+6

Skrevet

jeg har et helt annerledes svangerskap denne gangen en forige gang...

og jeg ser helt annerledes ut...forige gang la jeg på meg masse og la på meg over hele kroppen...

Denne gangen har jeg bare tute mage og lagt på meg 4 kilo til 27 uke..

og jeg fikk gutt forige gang og 2 ul denne gangen sier gutt..

den siste legen sa til og med at jeg kunne få saksøke han hvis det ikke var gutt...haha

Så tror ikke det trenger å bety noe selv om symptomene er ulike...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...