Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 har hatt kraftigere, hyppigere og mere ubehagelige kynnere (tror d er det) det siste halvannet døgnet. Jevnt og trutt har d stått på. Det trykker og presser mere på nedentil, og er ubehagelig når d står på, og jeg føler trang til å late vannet akkurat i det d står på, samt press på endetarmen/luftfølelse.Magen er hard som stein under disse takene. Tenkte jeg skulle måle de, og har de siste par timene målt, og de var faktisk regelmessige med 9-10minutt mellom hver, og varer i ca 50sek til 1 minutt. Men det er ikke så vondt som jeg har forventet at d skulle være. Bare skikkelig ubehagelig. Er dette kynnere eller rier mon tro? Termin i dag. Har ikke noe blod, eller sett noen tydelige tegn på slimpropp, men hatt klumpete (noen ganger) litt utflod de siste par dagene, og økt utflod de siste par ukene.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Vel, dette kan være så forskjellig fra person til person. Jeg gikk i mange dager med slike maserier, og det var slitsomt. Trodde fødselen var i gang mange kvelder ja, men neida. Prøv å slapp av i kveld, legg på en varmepose og prøv å sov. Hvis det er rier så merker du det fort, da vil det jo bli værre og værre. Ring evt føden og hør hva de sier, det gjorde jeg noen ganger. Jeg hadde forresten MYE utflod dagene før fødsel, ca en uke i forveien. Slitsomt med denne ventetiden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå