Gå til innhold

Vogn og bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn (merke,type) velger dere? Vi må av praktiske årsaker kjøpe kombivogn. Har dere noen å anbefale? Hva med bilstol? Her er jeg helt blank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!!! Jeg vil annbefale brio kombivogn,det har vi til 1mann og er kjempe fornøyd,og bilsete er det masse å velge i men se etter at de er merket med godkjent merke fra dem som tester stoler å sånt....(husker ikke hva det står men trur det er CE) Lykke til;-)

Skrevet

vi har kjøpt simo kombi-vogn og maxi cosi bilstol. har ingen erfaring fra før, siden dette er nr 1, men likte disse godt. har hørt mye bra om de. :)

Skrevet

har kjøpt teutoni fun system vogn og besafe izi sleep bilstol:) det var de jeg likte:)

Skrevet

Hei

Vi kjøpte Basson Roma Duo vogn, fordi babyen kom høyere opp og vi slapp å bøye oss ned for å ta henne opp eller legge ned. Det var også lettere å få øyekontakt med henne. Bilstol valgt vi MaxiCosi.

Denne gangen har vi valgt å kjøpe Phil and Teds E3-vogn med søsken-sete, da eldste mann er ca17 1/2 mnd når nr 2 kommer i mars. E3 kan brukes av 1 baby, 1 baby + 1 smårolling eller av 2 smårollinger(og er ikke lengre eller bredere enn en vanlig vogn, men tar ingenting plass når en slås sammen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...