21.april Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Hvilken vogn (merke,type) velger dere? Vi må av praktiske årsaker kjøpe kombivogn. Har dere noen å anbefale? Hva med bilstol? Her er jeg helt blank.
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Hei hei!!! Jeg vil annbefale brio kombivogn,det har vi til 1mann og er kjempe fornøyd,og bilsete er det masse å velge i men se etter at de er merket med godkjent merke fra dem som tester stoler å sånt....(husker ikke hva det står men trur det er CE) Lykke til;-)
LisaColli Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 vi har kjøpt simo kombi-vogn og maxi cosi bilstol. har ingen erfaring fra før, siden dette er nr 1, men likte disse godt. har hørt mye bra om de.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 har kjøpt teutoni fun system vogn og besafe izi sleep bilstol:) det var de jeg likte:)
Farmgirl Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Hei Vi kjøpte Basson Roma Duo vogn, fordi babyen kom høyere opp og vi slapp å bøye oss ned for å ta henne opp eller legge ned. Det var også lettere å få øyekontakt med henne. Bilstol valgt vi MaxiCosi. Denne gangen har vi valgt å kjøpe Phil and Teds E3-vogn med søsken-sete, da eldste mann er ca17 1/2 mnd når nr 2 kommer i mars. E3 kan brukes av 1 baby, 1 baby + 1 smårolling eller av 2 smårollinger(og er ikke lengre eller bredere enn en vanlig vogn, men tar ingenting plass når en slås sammen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå