Gå til innhold

angående mensmurringer

Anbefalte innlegg

før testen og utover noen dager så holdt mensmurringene på. sånn " nå kommer mensen" murringer. men nå er det ikke så ille slik. men nå er det annerledes. mer sånn tyngde sammentrekninger. om jeg er sliten eller har gjort noe så blir det verre. litt kvalmende sammentrekninger..ikke sterke, men kjenner det. mere kynnere aktig om noen forstår hva jeg mener.

Er det andre som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6340617-ang%C3%A5ende-mensmurringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får plutselig kjempevondt i magen.. kjenner det ikke som kynnere, for de synes jeg kjentes annerledes ut.. Husker jeg var plaga med det i 1ste svangerskap og. Da fødselen begynte gikk jeg å satte meg på do i håp om at det skulle hjelpe.. kjentes bare ut som "helt vanlig vondt i magen" og jeg forsto ikke at det var rier.. vet ikke om jeg hadde lette rier, eller om jeg var vandt til å ha veldig vondt i magen...

Ellers får jeg en veldig skarp smerte når jeg hoster, nyser eller beveger meg brått. Til vanlig er det en slags sviende følelse..

jeg har en sånn sviende følelse høyt oppe også jeg. fikk en sprøyte for at jeg ikke skulle få blodpropp da jeg mistet i juli, og det er vondt å ta i magen der og sånn ekkel følelse. men går vel over. er vel i den fasen at jeg bekymrer meg for alt bare hehe

Annonse

spiren hadde dødd i uke 7 + 3 og jeg merket det ikke før uke 12. :-(

det er jo vanskelig å la være å bekymre seg når man har mistet før jo. men legen min sa at denne gangen går det så fint atte. og selvsagt er det enda mindre sjanser for at noe galt skjer på nr to. % i seg selv er jo ikek så høye for at noe går galt, og hvorfor skal man være detneste gang da.

vi får prøve å se possitivt og prøve å ikek bekymre oss, men jaggu meg vanskelig å slippe helt jubelen løs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...