Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

j 15.03.79 eg har blitt invitert i bryllup neste lørdag,bør eg gå?? har og fått tilbud om å få sova øve hos ein eg va forelska i fra eg va 17 te 19 år,bør eg sei ja te d forslaget?? kan d vær denne mannen alle seie eg komme te å få någe gang me??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann vennen:-)

Er en snartur innom før jeg skal se en film.

I utgangspungtet ser kortene bra ut , men har en følelse på at alt ikke er akkurat som det ser ut til og at ingenting blir som forventet, klarer ikke å se hva som er problemet er desverre...

Du må nok bestemme selv om du ønsker å gå, men får liksom ikke opp noe super -positiv følelse på det..

Ellers håper jeg at det går fint med deg vennen!!

Skrevet

nei d e d magefølelsen min og seie,følepå ein måde at eg heller bør vær me ei venninna av meg på hotel en helgå,ka seie kortå te d vennen??

Skrevet

Får opp veldig gode kort på det. Ser ut som en flott tur!!

Klem

Skrevet

då gjør eg heller d,har så mange vonde minner fra den plassen bryllupet ska vær...får angst bare eg tenke på d rett å slett...vil d skje någe spennande for meg den helgå der då????

Skrevet

hei,skjer d någe spennande for meg neste helg?? eg har blitt tilbudt jobb som kantine medarbeider,å nå leide eg itte dagmamma..vil eg få denne jobben å får eg dagmamma snart??? j 15.03.79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...