Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid, hvertfall slår testene ut positivt;) Men det jeg lurte på var, når dere nå er blitt gravide igjen, får dere UL tidligere? Eller kommer det an på lege, og hvor stort ønsket ditt er om tidlig UL? Jeg mistet selv i mars, og lurte bare på hvordan det blir nå.. om det er noen sannsynlighet for at jeg får tidligere UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snartstudent? Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg mistet tre ganger i fjor. Nå er jeg 10 uker på vei og denne gangen får jeg tett oppfølging med UL annenhver uke ca. Dersom du er veldig urolig burde det jo være mulig å få tidlig UL, men det kommer sikkert an på legen din. EN abort er jo egentlig veldig vanlig, så kanskje noen vil mene at det er unødvendig dersom alt virker normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 Alle har faktisk krav på to ultralydundersøkelser i svangerskapet, det fikk jeg vite av min lege sist jeg var graivd. Men ofte velger man å ikke bruke en tidlig ultralyd for å ha mulighet til en ekstra nærmere fødselen for å se hodeleie feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 16. september 2006 #4 Del Skrevet 16. september 2006 jeg mistet i mai, og får nå ul når jeg er 9+1( min termin, 9+3 legnes termin) Jeg fikk det for å hjelpe til å berolige meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. september 2006 Takk for svar! Jeg har nok ikke helt skjønt det at jeg er gravid igjen enda.. Men når jeg begynner å nærme meg (forhåpentligvis) 10 uker, så rekner jeg med at tankene begynner å svirre..og kanskje behovet for en tidlig UL er der, men jeg får ta det som det kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 Du kan jo spørre legen din? Hvis ikke så er det jo enkelt å få privat ul de fleste plasser.. koster somregel ikke så mye det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå