Gå til innhold

Celine


Gjest

Anbefalte innlegg

vi har bestemt at hu skal hete Celine, jeg vil egentlig ha to navn men barnefaren syns ikke det. noen som vil komme med forslag som kanskje kan endre meningen hans?

 

men hva tenker dere på når dere hører navnet, noen andre navn dere syns ligner veldig, eller hvordan ser dere for dere ei jente med det navnet ser ut, bare lurer på hvordan syns andre har på det navnet, jeg syns det er nydelig, men hadde vært litt morsomt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Fadderbarnet mitt heter Celine.. Verdens nydeligste lille pikebarn med nøttebrune øyne.....:-)Jeg personlig syns navnet står seg best alene, men hva hadde du tenkt å kombinere det med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe litt forskjellige meninger, men er jo bra at ikke alle har samme mening, men er navnet veldig populært? kommer det til å være mange med samme navnet i klassen tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Celine er kjempe fint! og blås i om det er flere som kommer til å hete det! bedre det enn å ha noe supersjeldent.. ;)

 

Celine er bare helt utrolig nydelig navn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine er en nyyydelig navn, det hadde vi bestemt oss for om vi fikk jente, men her kommer en gutt. Syntes Celine Victoria er veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...