Gå til innhold

"Rookie"


¤ my precious ¤

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid for første gang, 4+4......tror jeg :o)

 

Lurer på om det er vanlig og ikkke merke noe, og i tilfelle når man begynner å merke at man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er nå 11+5 og foruten ømme pupper, en mage som vokser og at vi fikk høre hjertet på fredag så er det ikke noe som er anneledes fra før jeg ble gravid. Ikke kvalm, ikke mer trøtt enn før, ikke noe å klage på igrunnen;)

 

bare å nyte det;)

 

Forresten så var jeg kvalm i går kveld... og litt i dag... merkelig tid å komme kvalme på, bare dager før 2 tri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt beroligende å høre - da kan det jo hende at jeg ikke leste feil på testen, mener jeg :o)

 

Siden dette er første gang og veldig ønsket blir jeg litt nervøs og bekymret. Men da er det vel kanskje bare å lene seg tilbake og nyte.

 

Takk, for raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ble og litt bekymret over at alt ikke var som det skulle da jeg absolutt ikke følte meg så gravid... hadde jo en viss formening om hvordan det skulle bli... å det innebar mye spying, soving og grining... men foreløbig har det vært helt anneledes;)

følte også at "alle" andre var dårlige og trøtte, noe som gjorde at jeg ble litt usikker på om det bare var meg som var "unormal"... men var nok noen til;)

Har funne ut at jeg får bare nyte det;) Være glad over at alt er vel og håpe at jeg er så frisk og sprek som dette resten av svangerskapet og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de samme forventningene, trøtt, kvalm, ømme bryster og alt det man hører om fra andre.

 

Veldig glad for at jeg fant denne siden, og at man får svar :o)

Ikke like greit å spørre de rundt seg når det er så tidlig og man ikke vet om det går bra enda...

 

Men satser på at alt går bra og at jeg slipper unna med et "sprekt" svangerskap :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...