Gå til innhold

Dere er ikke lei enda håper jeg? El-tester igjen...

Anbefalte innlegg

Har testet EL fra dag 10 i syklusen og hatt negative tester hele uka (begynte på søndag som var). I dag fikk jeg en tydelig strek (kontrollstreken, hehe) og en svak - så den godt, men den var på langt nær så sterk som kontrollstreken. Dag 16 i dag, og forrige syklus endte på 30 dager. Er det sånn at jeg da har el i dag eller i løpet av de neste par dagene, eller? Har hatt watery slim i et par, tre dager og mer eggehviteaktig i dag (sånn stretchy). Eller er svak strek ikek å regne for positiv test? (har kasta posen med bruksanvisningen, ellers kunne je gbare sjekka der, altså).

Fortsetter under...

Nei, strekene må være like sterke for at testen skal være pos.

Hvis dette er de billige testene ambefaler jeg deg å gå på apoteket og kjøpe den dig. EL-testen til CB i stedet, for den er til å stole på.

Jeg kjøpte de billige strimlene og der fikk jeg aldri like sterk strek som kontrollstreken, men jeg sjekka med dig når streken var det jeg def. som pos og da fikk jeg også pos utslag på cb dig. Jeg ville tro at du har el i løpet av de neste par dagene....så det er bare å hoppe i høyet *s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...