mamma med spire i magen Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 hei! jeg har fått innkallelse til ordinær ultralyd på onsdag .men da er jeg jo bare 14 + 1? er ikke det litt tidlig? flere som har vært borti det før? trodde det var uke 18?
~mommi~ Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 jeg fikk vite at det var vbanligst i uke 17-19. jeg skal når ejg er 18+3. hvis du vil ha senere så kan de sikkert ordne det,bare ring de du
Øoaa Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jo, da e litt tidlig. Men eg hadde gått uansett. Du må sannsynligvis tbake seinare, men du får iallefall sjå babyen to gonga. Eg va i veke 15 når eg va m minstajento mi, og måtte tbale seinare. Da e kjekt med ultralyd!
Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Tror jeg hadde tatt en telefon og spurt om de hadde gjort en feil, jeg...
ARK79 Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Ved vårt lokale sykehus har både min venninne og jeg fått innkallelse på helt feil tidspunkt. Begge ringte og fikk byttet time, og det var bare skjedd en glipp et eller annet sted i begge tilfellene. Den var ingen annen grunn. Så det er ikke så dumt å telle etter selv for å sjekke om man har fått time på riktig tidspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå