Gå til innhold

Nå trenger jeg alle gode råd jeg kan få, please hjelp!

Anbefalte innlegg

HAr skrevet inn før og fått råd, men ingen som hjelper... Begynner å bli desperat her...

okei, sånn er ståa: Lillegull på 10 uker kaver noe sinnsykt med puppen, må gå for å få han til å drikke... Sliten i nakke og skuldrer og blir deppa av dette... Føler ikke jeg gjør en god nok jobb, skjønner ikke hva det er som gjør dette..

Har prøvd slynge, funker dårli.

Jeg har drøya måltidene, går iallfall 3 timer mellom og da må han jo være sulten???

Jeg ammer med skjold, vet ikke om det har noe å si...

Melka renner fort, så har ikke problem med utdrivninga..

JEg prøver å amme litt oppreist, har og prøvd å ligge å amme uten særlig hell..

Han har holdt på slik i flere ukr nå, er en kamp for å få i han mat.

Det virker som om han har vondt, for han vrir seg og skriker og kaver med puppen i munnen. Men skjønner ikke da luftsmerter komer jo etter amming, eller??

Dette ble litt mye, men nå legger jeg meg snart ned og gråter, blir så fortvila over situasjonen. Føler melka mi ikke er god nok liksom...siden han ikke vil ha!!

Hjelp meg please...

Fortsetter under...

oj, dette stemte litt for bra, vi har gått til kiropraktor med han da han er så skeiv i hodet, pluss kolikk da..

Vet ikke om det finst manuellterapauter her jeg bor, men får undersøke over helga!

Takk for tipset blomman.

Sikker på at det ikke er melka di som kommer veldig fort og han har problemer med å svelge unna? Hvis spruten står kan det hende det treffer litt feil, og han må snu seg bort for å få igjen pusten.

Annonse

Siden du har en sprelsk utdrivingsrefleks, kan du håndpumpe i en kopp og gi fra et shotglass til baby? Eller et sånt nebb fra apoteket? (Flaske: kan fort bli enda vanskeligere med puppen.) Barnet kan jo ikke gå uten mat, pump og gi til du får hjelp iallefall!

Vet du hva? Det kan godt hende ungen blir veldig fort mett. Ikke alle som bruker en halv time på puppen, noen trenger et par minutter. Kanskje han kaver mot slutten fordi han syns det er kos, men har blitt sliten av å svelge unna - vil ha mer, men orker bare ikke?

Jeg tipper ting går seg til om ikke så lenge, du høres ut som en kjempeflink vandrende middagsmat! :-)

Heia du :)

Jeg støtter meg til anonym oppfor her jeg.

Har også slitt VELDIG med ammingen fra dag 1...hun har kavet fælt ved puppen og enkelte måltid er, som du sier, en kamp!!! Den siste tiden (er nå 4 mnd) har hun ligget rolig i 2-4 min for så å begnne å vri seg unna. Har fått racerfart på utdrivningen min etter jeg begynte med syntocinon nesespray, så jeg tror rett og slett snuppa her blit fort mett jeg. Mulig det kan være det hos dere også? Her går det 4 timer mellom hvert måltid....,og jeg har bare vent meg til at hun ikke vil ha oftere enn det. Prøver jeg å legge henne til noe oftere får jeg kjempekjeft og hun vrir seg bare unna!

Nei, denne ammingen kan altså by på noen utfordringer...hadde aldri tenkt tanken på at det skulle bli noen problem i det hele tatt jeg....,men her har det altså ikke gått knirkefritt....

Masse lykke til...

Glemte det viktigste nesten.....

Vi går til manuellterapeut da det nå har vist seg at hun har KISS....ligger bare mot høyre,skjev i hodet, hadde kolikk og kaver fælt ved puppen.

Har bare vært til 1 behandling og jeg synes allerede hun klarer å snu seg mer over til venstreside, så jeg anbefaler deg å sjekke om du har tilgang til manuellterapi...

Tusen takk for svar alle sammen!! Hjelper litt med oppmuntrende ord:)

Ja snull tenkte jeg skulle undersøke om det fantes slik terapaut her. Har tenkt tanken på det. Men vi har gått til kiropraktor så hodet er beinere nå. Låg kun til høyre i begynnelsen.

Ja kan jo være han blir fort mett da... Får bare ta en dag av gangen og håpe det går seg til!

Nei amming er visst ikke bare enkelt!

Jeg var hos kiropraktor med snuppa mi når hun var 6 uker, hun har også KISS. Vi slet med det samme som du gjør, holdt på å bli sprø og utslitt, hun trengte bare 3 ganger er nå hun helt fin.

Tenkte bare å nevne det siden du allerede går til kiropraktor. Man må ikke til manuell terapeut, kiropraktorene ordner dette de også.

Det er i hvertfall lys i tunellen :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...