Gå til innhold

Hvor mange dager over IKM..

Anbefalte innlegg

kan man gå før man tar kontakt med lege? Hadde IKM i går, tok en billigtest i dag som var neg. Det var Klar Beskjed fra Vita. Den kan man ta når som helst på døgnet etter IKM. Tenkte jeg skulle ta en QR-test i morgen tidlig eller bør jeg vente noen dager til for å ta en ny test?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6339806-hvor-mange-dager-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar el-tester, har ikke satt meg inn i denna tempinga enda. Min IKM er alltid punktlig og har ikke hatt noen tegn på at tanta er på vei engang, pleier å ha det et par dager før hun kommer. Men hvor lang tid bør det gå før man kontakter lege? Jeg bare lurer i tilfelle tanta ikke dukker opp og g.tester bare er neg.

Annonse

Jeg er i samme situasjon som deg AniBer,hadde el 30aug(pos el test) og vi koste oss den dagen og den 1sept. Ikke noe tegn til tante og bare neg tester.

Lurer også på hva som skjer, kan jeg være gravid men for lite hcg? Kan det gå mange uker før en produserer nok til at det slår ut på test? Noen som vet?

Jo det var det jeg trodde også, ca 14-16 dager fra el til TR. Men når tante ikke viser seg og CB viser neg så vet jeg ikke hva som skjer.. Fikk en meeeeeeget svak positiv QR test på fredag etter at jeg ikke hadde tisset på ni timer, men tør ikke stole på den når alle tester etter den er neg.

Annonse

Nei jeg er like rådvill som deg, tenker at om en ikke er gravi så er tanta rett rundt hjørnet. Hvis den ikke kommer så må jo en være gravid! Men det går jo an å bli gravid for så og miste slik at "mensen" kommer forsinket. Jeg tenker jeg venter en uke til og tester litt til, kommer den ikke så drar jeg til legen for blodprøve som er 100% sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...