Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Trenger MASSE tips!!!! Broren min som skal døpes, he he Og ja, han er baby!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Armbånd Smykke Sånn dings til å ha dåpsattesten i. Sparebøsse Eggeglass og skje Plakett til å gravere inn fødselsdato, vekt, klokkeslett osv. Barnebibelen (stor fin bok med mye bilder) Litt finere kopp, skål og tallereken i porselen med matchende bestikk Bilderamme i tinn/sølv (noen er med sparebøsse) Det jeg kommer på sånn i farta:)
Villemo&Pjokken Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 *Sølvkniv/lommekniv i sølv med navnet inngravert, det fikk min sønn, og den var kjempefin! *Dåpsfat *fotballsmykke *sølvarmbånd med navnet inngravert *barnesmykke, feks min sønn fikk ett smykke med en blå elefant på, var kjempesøt. *Stor eventyrbok *Stor sangbok *Kopp, fat og bestikk med barnemotiv. På coop mega har de med tom og jerry, var kjempesøt:) *Barnevognskilt på barnevognskilt.no *På noen bokhandler har de en eventyrbok med barnet som hovedrolle, sett inn bilde av ham osv. *gavekort på fotografering
-carina- Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Vi skal ha dåp for lillegutt om to uker... Da ønsker jeg medlemsskap i OBOS og USBL... )
Christel&Noah Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Vi fikk liten blå bergans "barnehage"sekk, pent innbundne eventyrbøker(samling med brødrene Grimm), blått tykt ullfilt med navnet han påbrodert, og ellers fine guttesmykker i, sparebøsser i sølv, sølvbestikk, barneservise, masse penger og slike typiske dåpsting fra gullsmeden! Likte ullpleddet, sekken og bøkene spesielt godt:)
3 prins på vei Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Vi fikk et fint bilde med motiv fra Kittelsen, til vår gutt. Det var en av hans kjente motiver, og personen på bildet var i sølv. Det var innrammet, og på rammen kan det graveres navn og dato. Det syns jeg var en spesiell gave, og den var nydelig.
lilen06 Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Kjøp en liten stol i furu, og få noen eller en selv, til å male et motiv, f.eks ole brum på setet.. vekt, lengde og dato v/fødselen og dåpsdatoen i hjørnene på setet..og navnet til barnet på stolryggen.. Kjøpte det til tvillingene til venninna mi, og fikk det selv til poden..slo virkelig an..
synne-73 Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 www.luca-shop.no-sia_produkter.pdf her er det mye fint.. ønsket meg det selv!! og fikk masse oxo..
hva nå? Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 he he, jeg har også en baby bror som skal døpes i oktober.. morro
Anonym8579 Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Her er vår ønskeliste til dåpen til lillegutt. Kanskje du får noen ideer. *Den store eventyrboka *Den store dikt og regleboka *Den store barnesangboka *Den store Asbjørnsen og moe boka *Den store godnatt boka *Den store Hc Andersenboka *Den store brødrene Grimm boka *Barneservise (Plast og porselen) *gullkjede m/kors *Armebånd *Barnebestikk i sølv * gullkjede med stjernetegnet * Monogrambamsen fra www.monogramservice.no * Tripp trapp stol * Sparebøsse
lifa og Eline Skrevet 17. september 2006 #11 Skrevet 17. september 2006 Så lenge man skal i dåp, kjøpe dåpsgave synes jeg man skal kjøpe barnebibel. De finnes i mange varianter og priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå