milla75fikk en gutt Skrevet 16. september 2006 #1 Skrevet 16. september 2006 Er det ok å bade hjemme i badekaret en uke før termin? Har så veldig lyst, det er så avslappende og deilig med et varmt bad, men er redd for at vannet skal gå uten at jeg merker det. Vet ikke hvordan fostervann ser ut, men vil ikke det synes i badevannet om det skulle skje? Eller er fostervannet blankt og vil ikke bli synlig?
Duddlidu Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Hei!! Aner ikke hvordan fostervannet ser ut, men hva er sannsynligheten for at det skal gå akkuratt den relativt korte tiden du velger å tilbringe i badekaret da? Har hørt flere fortelle at man også ofte kjenner at vannet går ved en slags lyd/følelse i magen. Jeg har tatt flere bad i det siste, er 2 dager på overtid og tror ikke det gjør noen verdens ting så lenge ikke vannet har gått på forhånd. Men offentlige bad ville jeg unngått den siste uka før termin pga infeksjonsfare, klorin osv... Jeg ville tatt et bad med god samvittighet om jeg var deg Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå