Anast@cia og lillegutt Skrevet 16. september 2006 #1 Del Skrevet 16. september 2006 Noen oppfinsomme damer her=) Vi er litt usikker på kjønnet,men har størst problemer med å finne et fint jente navn. Har tenkt litt på navnene: Ina Kaja Maria Viktoria Tiril Synne Maiken Linnea Leah* Ute etter et dobbelt navn Storesøster heter Emilie,kom gjerne med egne forslag også til Leah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 syns Viktoria er fint jeg, Maiken og Linnea også er fint Leah Viktoria?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGull *12.03.08* Skrevet 17. september 2006 #3 Del Skrevet 17. september 2006 Maria, Linnea og Tiril var nok mine favoritter Forslag til Leah: Leah Cecilie Leah Kristine Leah Marie Leah Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2006 #4 Del Skrevet 17. september 2006 Likte Kaja og Maiken best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. september 2006 #5 Del Skrevet 17. september 2006 Mine personlige favoritter er Kaja, Ina og Maiken. Men jeg synes Maria, Leah og Linnea passer best sammen med Emilie. Leah-forslag: Leah Marie Leah Anine Leah Martine Leah Rebekka Jeg synes forresten Marie og Emilie passer perfekt sammen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anast@cia og lillegutt Skrevet 17. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. september 2006 Takk alle sammen for deres meninger, og forslag til dobbelt navn til Leah=) Kjempe kjekt med flere meninger når man står fast i navne valget! Men synes det er kjempe flott med flere navne forsalg og meninger,fra dere damer=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå